TP LINK WN321G kullanıyorum masa üstü bilgisayarımda belli araklıklarla internet gidip geliyor sinyal gücü %100 modemle arasında 1 metre var nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilcek varmı acaba daral:
WN321G Wireless aleti
· 3 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
bi kaç sebebten dolayı yapabilir
1: wireless modem veya wireless alıcısı hatalı yada arızalı olabilir
2: wirelese internet aşırı oranda yüksek geliyorsa yapabilir( kendi başıma geldi)
3: ttnet çalışması olabilir
Hocam hatalı olsa hiç çalışmaz sanırsam
sinyal yüksekkende yapıyor düşükkende
telefondan bağlanınca gitmiyor hiç net sadece pcde yapıyo sin:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap