imzalar süper.benm imzamda wicked imzası taşıyo 😁 tekrar burdanda teşekkür ederim ❗ ?!!!!!!...
ben teşekkür ederim.
imzalar süper.benm imzamda wicked imzası taşıyo 😁 tekrar burdanda teşekkür ederim ❗ ?!!!!!!...
Çok güzel imzalar yakında benimde olacak böyle bir tane ?!!!!!!!
- Resim Silinmiş.
bunu sevdim gerçi hepsini beğendim ama bu daha güzel gibi geldi bana
Bu tarz imzalar nası yapılır bir de ben öğrensem 🙄
Hocam sence nasıl olmuş eksiklerimi de söylersen çok memnun olurum
- Resim Silinmiş.
Hocam sence nasıl olmuş eksiklerimi de söylersen çok memnun olurum
- Resim Silinmiş.
sanırım yeterince iisin yorum yapmaya gerek yok 😉
bu çalışma için sorucak olursan pek hoş olmamış 🤔
ama bundan sonraki çalışmalarına baktım gayet güzel ;)
Hocam sence nasıl olmuş eksiklerimi de söylersen çok memnun olurum
- Resim Silinmiş.
sanırım yeterince iisin yorum yapmaya gerek yok 😉
bu çalışma için sorucak olursan pek hoş olmamış 🤔
ama bundan sonraki çalışmalarına baktım gayet güzel ;)
Yaşıyorsun! 8O
Tam olarak döndün mü ? 8O
Tam olarak döndün mü ? 8O
evet
ya herkes nick deiştirmiş kim kim oldu anlyamadım yahu
mesela sen kimsin ? daha doğrusu kimdin :D
Tam olarak döndün mü ? 8O
evet
ya herkes nick deiştirmiş kim kim oldu anlyamadım yahu
mesela sen kimsin ? daha doğrusu kimdin :D
Sakura desem ^^
Bu sondu artık hep bu nick kalacak 😎 😜
Sende çok özelttin kendini :P
Log in to write a reply.
Log In