çok saol yell eline sağlık cnm Cool
Wicked İmza Müzesi
· 108 Replies · 14K views 0 reading · Page 4 / 6
Replies
nedemek abi siz isteyeceksiniz ben yapmiyacam ... sonra atarım kendimi denize =)
yes.
hepsi çok süper olmuş eline sağlık bide bize bişiler ayarlasan?? Cool
Mesela bunu __KaDaVRa___ (_ _KaDaVRa_ _ _) olarak ayarlayabilir misin??
- Resim Silinmiş.
artık istemiyorum nasıl olsa ben imza üzerine imza istiyorum yani demi Wink
Saygılarımla...

Son imzam
büyük olduunu biliyorum 😜
onn dışında
yeni yeni efekt vermeye başladım
nasıl olmuş :/ ?
yes.
Msndede Belirttiğim Gibi harika olmuş (:
Ps: Benimkide bu kadar güzel olcak hissediom :P
Ps: Benimkide bu kadar güzel olcak hissediom :P
Msndede Belirttiğim Gibi harika olmuş (:
Ps: Benimkide bu kadar güzel olcak hissediom :P
😜 😜 😜
- Resim Silinmiş.
yes.
acabaa gelecekte bende böle olabilcemmi oldie oldie ?!!!!!!..
acabaa gelecekte bende böle olabilcemmi oldie oldie ?!!!!!!..
olursun tabiki 😉
sitede istersen sor ps bölümündeki arkadaşlara
photoshop'un kısaltılmışı ps'nin anlamını bilmezken başladım
birde şimdiki halime bak
neden sen olmayasın
biz burdayız herzaman sen istedikten sonra 1 - 2 hafta sonra bak gör nasıl yapmaya başlayacaksın
burada büyüttüğümüz ağacın tohumlarından örenmek isteyen herkes alabilir ?!!!!!!
yes.
valla resim müzik konusunda yetenekli olduum sölenemez 😄 kasıyom kendimi ne çıkıcak sonunda bakalım ama kesin güzel bişi çıkar nıhaha 😎 😎 😈 😈
Son imzam
büyük olduunu biliyorum 😜
onn dışında
yeni yeni efekt vermeye başladım
nasıl olmuş :/ ?
Süpersin ya senin izinden geliyorum ışık effect ışık effect 😈 ?!!!!!!...
Son imzam
büyük olduunu biliyorum 😜
onn dışında
yeni yeni efekt vermeye başladım
nasıl olmuş :/ ?
Süpersin ya senin izinden geliyorum ışık effect ışık effect 😈 ?!!!!!!...
brush kokusu alıyooomm ben o ışık efektindeee 😈 😈 😈
En güzeli benimki banane 😜
İmzan Süper Olmuş Wicked
- Resim Silinmiş.
buda sonuncusu
buda sonuncusu
yes.
Azmin zaferi 😜
Azmin zaferi :P
😁
New's
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
yes.
Güzel Güzel gelişiyorsun. 🎅
Şaka bir yana Süpersin.Bir ara MsN 'de buluşursak güzel olacak anlaşılaN. 😈 ?!!!!!!...
Şaka bir yana Süpersin.Bir ara MsN 'de buluşursak güzel olacak anlaşılaN. 😈 ?!!!!!!...
Çok güzel imzalar yakında benimde olacak böyle bir tane ?!!!!!!!
B
BrendiBelle
⭐ 18y
imzalar süper.benm imzamda wicked imzası taşıyo 😁 tekrar burdanda teşekkür ederim ❗ ?!!!!!!...
imzalar süper.benm imzamda wicked imzası taşıyo 😁 tekrar burdanda teşekkür ederim ❗ ?!!!!!!...
Aynen Katılıyorum kardeşime cok guzel imzalar olmus inş bizede oğretirsin.
Log in to write a reply.
Log In