yellpaze inanmıyorum cok pis geliştirmişsin kendini.
casper'a yaptığın imza gibi aynı öyle olacak kaliteli bir şey istiyorum senden mümkünse. mucX
Wicked İmza Müzesi
· 108 Replies · 14K views 0 reading · Page 2 / 6
Replies
Rational ,
gece gece bana bu işkenceyi çektirdin ya helal olsun Razz Razz Razz Razz Razz Razz
- Resim Silinmiş.
bide küçük boyu nasıl hoşuna giderse =)
- Resim Silinmiş.
gece gece bana bu işkenceyi çektirdin ya helal olsun Razz Razz Razz Razz Razz Razz
- Resim Silinmiş.
bide küçük boyu nasıl hoşuna giderse =)
- Resim Silinmiş.
yes.
Sağol da Casper'ın imzasının yanında foss bu. xD
II_ENRICO_II ,
sen yenisin galiba Cool
öyleyse hoş geldin büyük aile ortamına
buda hoşgeldin imzası olsun =)
- Resim Silinmiş.
sen yenisin galiba Cool
öyleyse hoş geldin büyük aile ortamına
buda hoşgeldin imzası olsun =)
- Resim Silinmiş.
yes.
Sağol da Casper'ın imzasının yanında foss bu. xD
yahu ne yapıcan sen onun imzasını Razz
güzel olan bir defa güzel olur ondan sonra aynısını yaparsam ona güzel denemez
+ bunu ayrı bir havası var =)
yes.
abooo ya gece gece imza yapmaya kalkarsan böyle olur yellpaze xD
FinaL_FeaR yazcaktım dimie xD
artık yarın düzeltirim üzgünüm Embarassed
FinaL_FeaR yazcaktım dimie xD
artık yarın düzeltirim üzgünüm Embarassed
yes.
Hoşlanmadım. xD xD
Sağol da Casper'ın imzasının yanında foss bu. xD
yahu ne yapıcan sen onun imzasını Razz
güzel olan bir defa güzel olur ondan sonra aynısını yaparsam ona güzel denemez
+ bunu ayrı bir havası var =)
Hoşlanmadım. xD xD
Sağol da Casper'ın imzasının yanında foss bu. xD
yahu ne yapıcan sen onun imzasını Razz
güzel olan bir defa güzel olur ondan sonra aynısını yaparsam ona güzel denemez
+ bunu ayrı bir havası var =)
peki oyle olsun xD
sabahı beklicen artık bırakta 2 damla uyiyayım Razz
hadi iyi geceler tatli rüyalar bn kaçtım
pai pai
yes.
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Çok tşk.ederim uğraştığın için..Ama FinaL_FeaR yazacaktı doğru diyorsun çharı takas ettim onun için genede çok tşk.ederim..Veya başka bir imza yapabilirsen oda olur..Veya imza şöylede olabilir Güzel bir kadın Altında isim yazabilir Hilary Duff weya Angelina jully veya britney olabilir..şimdiden çok tşk.ederim iyi çalışmalar
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
:]:]:] Veya şu programı bana öğret senin başını ağrıtmıyım :]:]:]:] bi Türlü öğrenemedim yahu
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
:]:]:] Veya şu programı bana öğret senin başını ağrıtmıyım :]:]:]:] bi Türlü öğrenemedim yahu
Tabi olur programı öğrenirsen eyer sitemizde bir yetenekli kullanıcımız daha olur Wink
Programıın adı : Adobe Photoshop [ 8-9-10- diye geçiyor işte tabi 6 sı falanda var ama işine yaramazlar sana tavsiye edebileceğim en güzeli Cs-2
Sitemizde Onu indirmek için linkler mevcut
Sitemizde sana photoshopta yardım edecek mevcut
Sitemizde imza isteyebileceğin bir suru ps user lar var yardımlarını görüceksin
sen indir başla umarım başarırsın Wink
Programıın adı : Adobe Photoshop [ 8-9-10- diye geçiyor işte tabi 6 sı falanda var ama işine yaramazlar sana tavsiye edebileceğim en güzeli Cs-2
Sitemizde Onu indirmek için linkler mevcut
Sitemizde sana photoshopta yardım edecek mevcut
Sitemizde imza isteyebileceğin bir suru ps user lar var yardımlarını görüceksin
sen indir başla umarım başarırsın Wink
yes.
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Çok teşekkür ederim.. Bakalım becerebilecekmiyiz Seninde başını ağrıttım kusura bakma.
Çok teşekkür ederim.. Bakalım becerebilecekmiyiz Seninde başını ağrıttım kusura bakma.
ne demek her zmaan başımı ağrıtabilirsin kimse olmasa ben yardımcı olurum Wink
yes.
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Tşk ederim..Adobe photoshop Cs2 9.0 türkçe yama indir dim ama kuramıyorum başka bir siteye yöneltiyor..nasıl halletcem ? :[:[:[:[ www.shanex.com a yöneltiyor
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Bakalım photoshop cs2 9.0 'ı indiriyorum doğrumu acaba walla kotaya fena girdik :[:[:[
Bakalım photoshop cs2 9.0 'ı indiriyorum doğrumu acaba walla kotaya fena girdik :[:[:[
BaTTeRisT Arkadaşımız buda net bir şekilde anlatmış burdan bakarak adımları takip ederek kususrsuz bir şekilde kurabilirsin =)
viewtopic.php?f=215&t=40733
yes.
Tşk ederim..Adobe photoshop Cs2 9.0 türkçe yama indir dim ama kuramıyorum başka bir siteye yöneltiyor..nasıl halletcem ? :[:[:[:[ http://www.shanex.com a yöneltiyor
ve sakın ama sakın türkçe yamayı kurma unutma bak türkçe yama kurmak yok Wink
yes.
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Hım..gayet güzel anlatmış şimdi indirdim prog.kurmaya başlıyalım..inş becereceğiz
Sağol da Casper'ın imzasının yanında foss bu. xD
Mr. Green Mr. Green
yelpazeeee ben arada kaynadım galibaaa Mr. Green Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In