O omerdogan41 ⭐ 17y 16 yil once #21 emre dediğin gibi yaptım ayarları ksro açılıor hata aLıyor?Ne yapacam??? TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
O omerdogan41 ⭐ 17y 16 yil once #22 Kardeş msn ekLe konusalım benm oynamam Lazım bu oyunu!! TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
O omerdogan41 ⭐ 17y 16 yil once #23 msn mailto:[email protected] emre ekLersen konusuruz bana yardımcı oLursun oynamam Lazım mutLaka TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
O omerdogan41 ⭐ 17y 16 yil once #24 Yada bunu vistada yapabilen ekLesin fark etmez bana yardımcı oLun TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
K keskiniso ⭐ 17y 16 yil once #25 ya birader bende vista var ve bu ayarlari yaptim ama oyun netengine die bi;i diorondan sonrada launcher gelio ama start yok yardim edermsisin ? TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
R rvr220 ⭐ 15y 14 yil once #26 beyler part1 dışındaki linkler çalışmıyor bi yardımcı olursanız sevinirim.. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil