Icerige atla
Extraloob

!! Vista - Xp için Kore Dili Ayarları... !!(Resimli Anlatım.

· 26 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
#21
emre dediğin gibi yaptım ayarları ksro açılıor hata aLıyor?Ne yapacam???
O
#22
Kardeş msn ekLe konusalım benm oynamam Lazım bu oyunu!!
O
#23
msn mailto:[email protected] emre ekLersen konusuruz bana yardımcı oLursun oynamam Lazım mutLaka
O
#24
Yada bunu vistada yapabilen ekLesin fark etmez bana yardımcı oLun
K
keskiniso ⭐ 17y
#25
ya birader bende vista var ve bu ayarlari yaptim ama oyun netengine die bi;i dior
ondan sonrada launcher gelio ama start yok yardim edermsisin ?
R
rvr220 ⭐ 15y
#26
beyler part1 dışındaki linkler çalışmıyor bi yardımcı olursanız sevinirim..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: