Icerige atla
Extraloob

Varmısınız r siz konuşmaya paydon y siz konuşmaya SüPPeR Oyu

· 145 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 7 / 7
Yanıtlar
S
SLeRockche ⭐ 18y
#121
Meyhaba
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#122
y olmadan da güzel güzel konuşabiliyim. ^^
A
AtomiX ⭐ 17y
#123
Çok mantıklı bir foyum oyunu olduyamadıysanızda zamanla oluy meyak etmeyin
S
SLeRockche ⭐ 18y
#124
ayayım soyayım
M
#125
Otuyup ağlayasım vay.
U
Unforgiven ⭐ 17y
#126
yuhum kalbimden ayyı koykmakla eğleniyoy, geçmiş bütün aşklayım kaçmakla eğleniyoy,
sayende günden güne, düştüm yüyek deydine, fıysat geçse kalbime, vuymakla eğleniyoy,
ayıyoyum beni yaşatacak sesi, kovuyoyum peşime düşen heykesi 😁
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#127
Ben Eydem , heykese iyi foyumlay ^^
M
#128
Bozkuyt.
C
Creative ⭐ 19y
#129
kim linkin park hayyanımı anlayamadım aykadaşım
S
Streltsi ⭐ 16y
#130
ben değilim ama şaykılayı hoşuma gidiyoy hayyanlık olmasa da kulağa hoş geliyoylay.
[
#131
Foyumda dolaşıyoyum
Canım çok sıkılıyoy ☕
Advance
Advance ⭐ 18y
#132
Bu nasıl biy oyundur ya :mygyeen:
B
Brown ⭐ 18y
#133
hahah çok eğlenceli biy oyun olmuş
Advance
Advance ⭐ 18y
#134
Byown çok post kasıyoysun
B
Brown ⭐ 18y
#135
istediğim forum oyununu oynayamazmıyım ....
Bundan sonra hiç yazmıyorum ozaman 😠
Advance
Advance ⭐ 18y
#136
şakadan anlamıyoy musun be adam :mrgyeen:
B
Brown ⭐ 18y
#137
yapacak biyşey yok sıkıntıdan patlıyoyuz silkyoad da baydı aytık ne yapacaz acep? :mygyeen:
B
Brown ⭐ 18y
#138
tisko tisko :mygyeen:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#139
Aynen katılıyoyum. Hadi DISCO YAPALIMMM !! :P

Bence nickini Death yapmalısın. O yıldız hiç güzel değil.

Dn; 0 y. 😈
G
Guernica ⭐ 18y
#140
caylayımı ortaklay oynuyoy canım sıkılıyoy foyumda iş ayıyom

yazayken cok zoylandım 😁 😁 😁
eskiler bilir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: