Icerige atla
Extraloob

Varmısınız r siz konuşmaya paydon y siz konuşmaya SüPPeR Oyu

· 145 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
B
BygeneraL06 OP ⭐ 17y
#41
ehia Kaydeşim Sen Bu Ayalay biyaz çokmu post kasıyoysun?
B
Brooklyn ⭐ 18y
#42
Kasmayayım mı ? Biyine biy zayayımmı vay ? 😄
S
shizofren ⭐ 19y
#43
seviyoy sevmiyoy seviyoy sevmiyoyy , ah bu papatya fallayi
çayyesizligim bunami kaldi 😄 😄 😄 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#44
Bugun okula gitmedim 😜
H
hackpm1 ⭐ 17y
#45
ayı yı ayı soktu 😄
I
Impossy ⭐ 17y
#46
Kafanızı Kıyayım.
J
Josephhhh ⭐ 17y
#47
Bugün çok mutluyum 😜
B
BygeneraL06 OP ⭐ 17y
#48
Ne qüzel mutlu ol hep kaydeş.....
J
Junkie * ⭐ 18y
#49
kıylar çicekley pıtıycıklay böcekley hala biy konu bulamadınızmı yaaa
Advance
Advance ⭐ 18y
#50
zuhahah koptum ya
bu ayada woyld of waycyaft oynayanlar kimley?
J
Josephine ⭐ 17y
#51
ben oynamıyoyum
J
Junkie * ⭐ 18y
#52
ben bi aya oynicaktim fakat aylık 25TL fazla geldi sanıyım oynayamadım
bi aykadaşımın abisi oynuyor izlemekten büyük zevk alıyoyum
Advance
Advance ⭐ 18y
#53
abisi oynuyor izlemekten...

hata yapmışın xD
J
Junkie * ⭐ 18y
#54
aman tanyım hata yapmışım şimdi ne yapcaz oyunu bıyakıyoymuyum yoksa devammı ediyoyum
Advance
Advance ⭐ 18y
#55
devam ediyoysun
C
Crown ⭐ 19y
#56
Güzel biy oyun diye düsünüyoyum 😄
J
Junkie * ⭐ 18y
#57
hadi ozaman ne duyuyoyuz hep biylikte 100'den geyiye sayalım en azından biy konumuz oluy
C
Crown ⭐ 19y
#58
Yok ya öyle başka biy oyun vay o zaman buyanın anlamı kalmaz 😄
J
Junkie * ⭐ 18y
#59
iyide oyda biy iki üç diye gidiyoylay biz biy iki üç döyt die gideyiz 😄
B
Brooklyn ⭐ 18y
#60
Eee konu bulun o zman 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: