ehia Kaydeşim Sen Bu Ayalay biyaz çokmu post kasıyoysun?
Varmısınız r siz konuşmaya paydon y siz konuşmaya SüPPeR Oyu
· 145 Yanıt · 12K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
Kasmayayım mı ? Biyine biy zayayımmı vay ? 😄
seviyoy sevmiyoy seviyoy sevmiyoyy , ah bu papatya fallayi
çayyesizligim bunami kaldi 😄 😄 😄 😄
çayyesizligim bunami kaldi 😄 😄 😄 😄
Bugun okula gitmedim 😜
ayı yı ayı soktu 😄
Kafanızı Kıyayım.
Bugün çok mutluyum 😜
Ne qüzel mutlu ol hep kaydeş.....
kıylar çicekley pıtıycıklay böcekley hala biy konu bulamadınızmı yaaa
zuhahah koptum ya
bu ayada woyld of waycyaft oynayanlar kimley?
bu ayada woyld of waycyaft oynayanlar kimley?
ben oynamıyoyum
ben bi aya oynicaktim fakat aylık 25TL fazla geldi sanıyım oynayamadım
bi aykadaşımın abisi oynuyor izlemekten büyük zevk alıyoyum
bi aykadaşımın abisi oynuyor izlemekten büyük zevk alıyoyum
abisi oynuyor izlemekten...
hata yapmışın xD
aman tanyım hata yapmışım şimdi ne yapcaz oyunu bıyakıyoymuyum yoksa devammı ediyoyum
devam ediyoysun
Güzel biy oyun diye düsünüyoyum 😄
hadi ozaman ne duyuyoyuz hep biylikte 100'den geyiye sayalım en azından biy konumuz oluy
Yok ya öyle başka biy oyun vay o zaman buyanın anlamı kalmaz 😄
iyide oyda biy iki üç diye gidiyoylay biz biy iki üç döyt die gideyiz 😄
Eee konu bulun o zman 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap