ehia sana hiç ayı soktumu 😊
Varmısınız r siz konuşmaya paydon y siz konuşmaya SüPPeR Oyu
· 145 Yanıt · 12K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
Ops konu neyleye geldi 😄 Değiştiyelim konuyu 😄
ya bu ayılayın şeyleyi giydimi çıkaytamıyoyum hala acıyoy
Acıy o 😄 Yapcak bişi yok 😄
Aykadaşlay bence konunun yönünü değiştiyelim 😊
Katılıyoyum yoksa çok pis yeyleye gidiyooo 😄
Ayney çoy yönü yeyişiyoooo
AAnGeLL sadece "R" (Bu saylanmaz :)) hayfleyini "Y" yapıcaz 😄
Nasıl simdi tam olayak anlamadim galiba
H
HollowDalton
⭐ 18y
nasıyt aynamaladın a cocuk basınt
Ben bile anladım;
y leri y die okucaz 😄
y leri y die okucaz 😄
Ben bile anladım;
y leri y die okucaz :D
helal olsun aykadaşım xD
Anlamayan kim 😆
ben anladım aytık.
Y hayfleyini y olayak okuycakmışız
yeşekküy edeyim
Y hayfleyini y olayak okuycakmışız
yeşekküy edeyim
J
Journalist
⭐ 19y
Benim biy aykadaş vaydı tabuye diyiyoydu 😜
hehe 😄 İmza yakıyoyy bu ayada ayko 😄
Aykadaşlay Sadece "R" Hayfi Yeyine "Y" Hayfi Koyucaz SonYada Nasıl Bü Cümle Çıkıyoy Oytaya Ona Bakacaz
Çözdük çözdük olayı 😄
I
I3LooDy_NuKe
⭐ 18y
Çok güzel oyun olmuş .
Byavo.. 😁
Byavo.. 😁
Güzel olmasına güzel de güzel biy sohbet konusu bulun 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap