Icerige atla
Extraloob

Uzun Saç Mağdurları.

· 40 Yanıt · 5.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
X
XER0 OP ⭐ 19y
#21
aLper#24 daha iyi ha 🎅



Ok ☕
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#22
Ben de varım

Tam benlik Fan Club^^
W
#23
yaz bi yerlere şöle dalgalancak kadar olmasa da ele gelecek kadar uzatmıştım onları
D
destiny ⭐ 18y
#24
Okul açıldığından beri saçımı kestirmiyorum,arada fön çektiriyorum.😆
X
XER0 OP ⭐ 19y
#25
/ Liste güncel.
O
os1 ⭐ 19y
#26
Okul açıldığından beri saçımı kestirmiyorum,arada fön çektiriyorum.😆

Bende kestirmiyordum artık okula almıyorlar mecburen kestirdik. 😜
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#27
Benide 😊
X
XER0 OP ⭐ 19y
#28
Benide :)


Ok
I
#29
Saçma okul kuralları.
Ekleyiniz ^^
B
Buzzz ⭐ 18y
#30
yaz benide
X
XER0 OP ⭐ 19y
#31
/ Liste güncel
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#32
Benide yaz. ^^
G
#33
Saç değilde gittim güzelim sakallarım 😜
J
Junkie * ⭐ 18y
#34
yaz yaz bn öenle baktım uzattım okullar açıldı ilk günden çektilerdi 🙄
X
XER0 OP ⭐ 19y
#35
/ Liste güncel.
B
Bartowski ⭐ 17y
#36
okul başladıgından beri bereyle gidiyorum kısa saclı kızlarla sacım aynı hemen hemen hocalar alıstı selam verip geciyom artık ( kızlar saclarla oynamaya bayılıyo )

Ps:(sadece saclarla degil)
X
XER0 OP ⭐ 19y
#37
3 haftadır okula diz çökerek girebiliyorum, şaka gibi 😆

/ liste güncel.
J
Josephine ⭐ 17y
#38
Aaa Ben yokmuyum burada?
Ps:En son eylül 15 de kestirdim.
Dönem dönem yapmayı planlıyorum 😆
A
Adith ⭐ 18y
#39
Haha benide yaz oraya 😁 Her hafta "Haftaya saclar kesilecek" diyorlar fakat hala saclarım yerinde 😄 Ama P.tesi kestirmezsem hoca kescekmis sacımı ahahah 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: