okul başladıgından beri bereyle gidiyorum kısa saclı kızlarla sacım aynı hemen hemen hocalar alıstı selam verip geciyom artık ( kızlar saclarla oynamaya bayılıyo )
Haha benide yaz oraya 😁 Her hafta "Haftaya saclar kesilecek" diyorlar fakat hala saclarım yerinde 😄 Ama P.tesi kestirmezsem hoca kescekmis sacımı ahahah 😄