Üyelik alımını coğu kssn'de denedim ama hepsi kullanılmış heralde :!!&%&!
yardımlarınızı bekliyorum ksro'da başlamak istiyorum.üyeliği olan fazladan p.m. atabilirse sevinirim :!!&%&!