Icerige atla
Extraloob

Üstteki Üyeye Ne Tür Bir İşkence Yapmak İsterdiniz!!!

· 95 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
R
Romeo. ⭐ 19y
#41
Post sayısını günden güne düşürür , post yazma yetkisini elinden alırdım 😈
S
Seppuku ⭐ 18y
#42
Post yazma yetkini elinden alırdım. Neyse. 😄
H
#43
yemegine zehir koyardım 😄
A
Aresa OP ⭐ 19y
#44
acı çektire çektire öldürürdüm 😆
I
invaders ⭐ 18y
#45
isro da 100 lvl FF ful sunlu Ful blue en süper çarı oldgunu düşünürsek
o adamı pc nın başıan bağlayıp bütün itemlerını yere atmak
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#46
Antremana uğramayan Lincoln'ü alkışlamasını isterdim 😜
A
Achilles ⭐ 18y
#47
Arkadaşımın acı çekmesini izlemektense,
Direk kafasına sıkarım.
X
XER0 ⭐ 19y
#48
Ellerinden ayaklarından kelepçe ile yatağa kelepçeler, 100 kez kırbaçlar, el ve ayak parmaklarını kızartıp yedirtirdim. Yok hala hayatta ise aç bırakırdım 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#49
işkence etmem ( direk gebertirim :P)
E
eLempTRa ⭐ 18y
#50
Tırnaklarını sökerken ağzına bir top sıkıştırırım acıdan bağıramaz ve dudakalrının kenarlarını keserim ağzını yırtar beynine bir kurşun sıkarım fakat derseniz en basta neden kursun sıkmadın bilmiom :d
K
Kup ⭐ 18y
#51
Kafasını kuma sokarım 😆
B
Brooklyn ⭐ 18y
#52
Tırnaklarını çekerim 😄
J
jVardin ⭐ 18y
#53
kökten sünnet ederdim 😜 😜 😄 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#54
kafasını kazıtıp deve derisi yapıştırdım
T
Tatanga ⭐ 19y
#55
teker teker vücudunun her yerini jiletle kesip üstüne tuz dökerim sonra sıcak su 😈 😁 😁 😜
S
StormHero ⭐ 19y
#56
Göğüs uçlarını keskin kızmış bıçakla yavaş yavaş sıyırtırım, sonra dilini çıkartıp iğne sokarım, göz kapaklarına küçük iğneler sokarım acıdıkça gözünü kapamak ister ve kapayınca gözler imha olur. 😈
T
Tatanga ⭐ 19y
#57
Göğüs uçlarını keskin kızmış bıçakla yavaş yavaş sıyırtırım, sonra dilini çıkartıp iğne sokarım, göz kapaklarına küçük iğneler sokarım acıdıkça gözünü kapamak ister ve kapayınca gözler imha olur. 😈

korktum şimdi 😁 😁
K
Kobe ⭐ 19y
#58
bir insanın kafasına deve derisi yapıştırsan saçları ters ilerler ve beyne ulaştığında ölür açıklamak istedi canım 😄
bütün vücudunu anahtarla keserdim
I
idiottt ⭐ 17y
#59
her yerini kesip tuz basardım 😈 😈 😈 😈
K
Kobe ⭐ 19y
#60
150 mesajda sabit bırakırdım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: