mesajlarını sıfırlardım :))))
Üstteki Üyeye Ne Tür Bir İşkence Yapmak İsterdiniz!!!
· 95 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
L
LeqenDTeXaS
⭐ 18y
çarını çalardım ve bütün itemlerini yere atardım 😄 ^^
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Ban!
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Heyecan yaptırırdım ^^
Monica Bellucci ile Aynı Odaya koyar Monicayı Serbest bırakır Immortalın Ellerini Ayaklarını Bağlardım 😄
parmaklarımı gözlerine sokar ağzını burnunu kapatarak öldürürdüm ^^
forum oyunlarına girmesini engellerdim
kafasını basketbol potasına sokar en ağır basket topu ile 1 gün boyunca vururum 😄
boğazına iskambil kağıdı sokardım
😄 😄 😄 😄 😄 😄
5gün aç bırakırdım 😄
5gün aç bırakırdım 😄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
:D 😄 😄 😄 😄 😄
5gün aç bırakırdım :D
Ben seni 15 gün aç bırakırdım,sonrada ölmezsen yemek dolu bir odaya koyardım, ne yediğini bilmezdin o açlıkla,Yemek yemekten şişerek patlardın 😆 😈
derisini yüzüp tuz basardım:D
İçerisinde milyonlarca kene olan bir odaya elleri ve ayaklari bağlı bir şekilde duvara asar bırakırdım 😄
F
fantomerhan
⭐ 17y
yok canım olurmu öyle şey
önce derisini yüzüp tuz basardım 1 saat beklerdim sonra ağzına kredi kartı sokardım ağzı yırtıldıktan sonra vucudunu jiletlerdim sonrada acı cekmesin diye acıyıp vururdum:D
Güselmiş BarbaroS.
Damağından çivileyip faullerini koparmak, [şeyine] Balyozlan indirmek isterdim.[manyak olurdu 😁 ]
Damağından çivileyip faullerini koparmak, [şeyine] Balyozlan indirmek isterdim.[manyak olurdu 😁 ]
bi yere sabitliyip anlının ortasına buz gibi suyu 5saat damlatmak isterdim
sonucu:İnsan delirir 😄
sonucu:İnsan delirir 😄
sakallarını we saçlarını cımbızla yolup hepsini tek tek yedirir, hepsi bittiğinde parmaklarını puro makasıyla kesip kanamayı araba çakmağı basarak durdururdum..
D
DangerWalker
⭐ 19y
burnunu ve ağzını tıkamak
o pamuk şekeri alıp 😊 burnundan sokardım sopasıylada gözlerini oyar eline verirdim...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap