usteki vip ve sonrasinda mod olabilmek icin cok calisan cok ugrasan biridir 😊
---Üstekini Hayatını Yazma---
· 39 Yanıt · 3.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
İfran abi online olmayı başarmışın abi Cool
ben hala offline gozukuyorum anlamadim gitti bir ilginclik var bu bilgisayarlarda cafedeyim ve cafedede offline gozukuyorum hayret yahu 😊
bole goruyorum kendimi
bole goruyorum kendimi
Yok Yok online gözüküyon abi Razz
R
RollsRoyce
⭐ 19y
benle takas ederken cayan kısıdır ama ıyı bırı oldugunu dusunuyorum
usteki vip ve sonrasinda mod olabilmek icin cok calisan cok ugrasan biridir 😊
evet üstei çok akıllı terbiyeli seviyeli birsidir Exclamation
R
RollsRoyce
⭐ 19y
üstteki sadece yetkili kişilere yağ çekmekle bir yerlere gelebileceginin sanan bir insandır ve çok yardımsever biridir
üstteki charım banlandı die yalan atıp oldschool olmuştur
Lütfen alınmayın!
Eşi gecü karı kız 2 sevgili ile hep pisi pisikopatlık yapıyo Mr. Green Mr. Green
Eşi gecü karı kız 2 sevgili ile hep pisi pisikopatlık yapıyo Mr. Green Mr. Green
üstteki sadece yetkili kişilere yağ çekmekle bir yerlere gelebileceginin sanan bir insandır ve çok yardımsever biridir
Yönetim üyelerinden birine karşı saygısız davrandığından dolayı uyarı aldın, aynı hatanın tekrarında ise süreli uzaklaştırma alacaksın.
üstteki member' ı sert dille uyaran haşin bir playboy
J
Jason Walker
⭐ 19y
phosotshop işinde yavaş yavaş kendini geliştirmek için uğraşan biridir.
B
BaTTeRST_KaNKa
⭐ 19y
kendini extralooba adamısbir glob.m sadece tek sorunu izledigi bir filimden dolayı hafızası yavasladı dolarım doynunu .com
B
BaTTeRST_KaNKa
⭐ 19y
hayatını extraloob ve kızlara adamıs kurcaz bir global.m
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
olm bi kere yaz lan
yorum:Devamlı eliyle uğraşan biri şapaoturdun.com Cool Twisted Evil
yorum:Devamlı eliyle uğraşan biri şapaoturdun.com Cool Twisted Evil
B
BlackLighT
⭐ 19y
üstteki beşiktaşı çok sevdi ama beşiktaşlılar onu sevmedi hep iyi davrandı kötülük buldu hayatını bir süre sonra futbolu bırakarak bateri çalmaya başladı caldığı bateri ile gönüllerde taht kurdu bizim mahallenin köse başında bateri calardı saz arkadaşları ayaşlar olmasına rahmen o bi damla bile alkol almazdı... hayatını öle devam ettirdi Mr. Green
eski oyun upluyom gzl e benziyo 😄 (aynı oyunu bn açacaktım belki vardır diye aradım buldum kunu uplanıyor 😁 )
Ark bnm yakın arkadaş olduğundan biliom siz bnce bilmesenizde olur 😄
Kafa atmayı çok seven + 300 Spartalıyı çok seven Ve Beşiktaş Hastası
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap