Icerige atla
Extraloob

Üniversitelere Türbanla Girilsin mi?

· 113 Yanıt · 7.1K görüntüleme · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#101
[uyari][/uyari]
Kesinlikle GİRİLMESİN !
S
Stephanos ⭐ 19y
#102
Hayır, girilmesin.
F
#103
Girilsin...
Aslında şuan da yazdığım yorumdan çok uzakta bir yorum yazmıştım ama forum ortamının gerilmemesi için sadece girilsin dedim.Türban yada baş örtüsü'nün dinimizin gereği aksini savunanlar evlerinde türkçe mealli KURAN'I KERİM varsa açsınlar Nur Suresinin 31.Ayetini iyi bir şekilde okusunlar.
O zamanda aynı düşünceye sahip iseniz Rabbi'm sonumuzu hayır eyleye. 🤔
X
#104
İsteyen istediğini yapar ister türbanla ister tanga ile her ne olursa olsun böyle bir nedenden dolayı eğitim hakkı engellenemez.

Kesinlikle Girilsin.
T
#105
....
2-Yüzyıllardan beri süregelen ve Anadoluda gelenek halini alan Başörtüsü ile Türban'ı aynı şey olarak görmeyin.Türban arap simgesidir, bizler Arap değiliz.
.....


bu yoruma sadece gülerim =) türban arap simgesi ? mi yoksa dinin getirdiği düzenlerden birisimi islamiyet bir arap dinimi yoksa evrensel bir din mi ?? kendi içinde çatışan aklı bulanık genç ❗
😁 🍺 👍 ❤️



Kendimi tutmak istedim ama tahrik ediyorsunuz geri kafalılar!

Fransız Devrimi evrensel nitelikli midir yoksa Fransa'ya özgü bir devrim midir?

Din karanlık çağlarda beri vardır ve bundan sonra da olmaya devam edecektir.Biraz da şöyle düşünün : Neden 1400 yıldan beri hiç din gelmemiş? Bunun tek cevabı düşünen insanın günden güne daha fazla akıllı hale gelmesidir ve teknolojik ürünlerin her gün daha da gelişmesidir. Bu çağra İslamiyet çıksaydı ne yapardınız diye çok merak ediyordum.

Ekliyorum Türban arap bezidir.Yaşasın Baş Örtüsü!

Anladın mı Gerzek Genç!
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#106
rüzgar çok sert esicek..sakin olun.
L
Leet1 ⭐ 19y
#107
Girilmesin.

ps : siyasete kaçmayın girilsin veya girilmesin.
O
os1 ⭐ 19y
#108
Girilmesin.
E
EliteTurk ⭐ 18y
#109
Herkezin özgürce yaşamaya hakkı olduğunu düşünüyorum,istiyen istediği gibi yaşasın, girilsin.. 🙄
A
Arcadia ⭐ 17y
#110
farketmez
K
Kai ⭐ 18y
#111
Bencede giriLmesinde bi sakınca yok,saygı gösterilmeli.
C
Calipto ⭐ 17y
#112
Kesinlikle Girilmesin Türbanın dinle alakası yoktur kuranda gecen ifade tamamiyle bayanların başka erkekleri tahrik etmeden bol elbiseler giyinmesine yöneliktir türbanla ilgilide başı kapalı kolu acık giydigi pantolonun darlıgında egilemeyen zor oturup kalkan kızlar gördüm 😞
E
eL`dode ⭐ 19y
#113
Herkezin özgürce yaşamaya hakkı olduğunu düşünüyorum,istiyen istediği gibi yaşasın, girilsin.. 🙄

Özgürce yaşansın tabi.Ona bişey demiyoruz.Ama bazı şeyler için özgürlük olup bazı şeyler için özgürlük olmayacaksa buna Özgürlük denmez; denemez.
Din, dil, ırk gibi ayrımcalıklar yapılmazsa zaten şuan burda bu tartışılmazdı.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: