Baş örtüsü ise problem yok;
şöyle ki, çarşaf/türban takan kişinin inandığı sistem, çevresindeki her yabancı kişiyi ırz düşmanı yerine koyuyor,senden korunmam gerek imajını bas bas bağırıyor,bunda bir önyargı var.
insanların dinlerini yaşama hakları elbette var... peki ya bana hakaret etme hakları?..
Girilmesin.
Okuduğum en güzel yorum bu
Ne yalan söyliyeyim ben bu konuda cahilim..girilmesini istemem ama vericek bir cevabım yoktur sadece itici örümcek beyinli olarak düşünürüm
Ben şöyle düşünüyorum Sonuçta bizim ülkede örneğin lise veya ilköğretimde öğrencilerin giydiği belli bir üniforma vardır Biz yıllardan beri bunu böyle kabul etmişiz vede giyiyoruz kimse çıkıpta demiyorki veya diyemiyorki ben sivil gelmek istiyorum Herşeyin belli bir standartı veya prosedürü olmalı bence herkes istediği gibi heryere girerse disiplin ve işleyişi diye birşey kalmaz böyle haktı hukuktu bunları abartarak konuşuruz
Sadede gelicek olursam zaten türbanlı diğer adıyla karaçarşaflı biri eğer erkeklerden utanıyorsa veya Caprice arkadaşımın düşündüğü gibi ırz düşmanı vb. düşüncelerle(örnek verirsek dinimizde birini gördüğünde selam vermek sevaptır salih ameldir erkeği görüpte ağzını burnunu kapamak karşı gelir diye düşünüyorum) ben müslümanım diyorsa müslümanlığa uymayan davranışlarda bulunuyorsa varsın okumasın bukadar basit