Icerige atla
Extraloob

Türkiyedeki Sokak Basketbolu Tipleri

· 26 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#21
Hehe güzelolmuş ama bide şöyle tipler vardır.

Bir kaç şut kaçırdıkdan sonra ''Baba bugü duş almadımya ondandır'' veya başlamadan ''Olum bugun cenabetim atamazsam laf yapmayın'' (Tabi bu soru şeklindede olabilir ''Oğlum bu maç önemli cenabet olan varmı '' yada Şutu kaçırınca cenabetmisin lan'' diyen bu şekilde arkadaşlarada her organizasyonda rastlamak mümkün 😊


Ahahaha aynen böyle tiplerde var bro. 😈
G
Gameworld ⭐ 19y
#22
PotaAltı Çocuğu:

2 tipi bulunur.İlki haddini bilenlerdir.Paşa paşa pas verirler,fantastik işler yapmazlar.İkincisi fantastik işlerin adamıdır.Turnike değilde ters turnike denerler.3 saniye dışında top aldıklarında şut atarlar.3lük bulunca gülle atar gibi topu potaya sallarlar.

Fantastik adam benim heralde ama gülle atar gibi 3 lük atmam ben fazla bu tiplemeleri görmedim genelde sokak basketbolu değil profesyonel basketçilerle salonda oynarım tabi pivotlukta rakip tanımam 😊
M
Milano ⭐ 18y
#23
Efekt Adamları:

Potaya her yüklenişte her turnikede giren kaçan her şutta garip sesler çıkarırlar.Özlerinde iyi insanlardır aslında.

ahaha arada yapıyorum 😁
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#24
Efekt Adamları:

Potaya her yüklenişte her turnikede giren kaçan her şutta garip sesler çıkarırlar.Özlerinde iyi insanlardır aslında.

ahaha arada yapıyorum 😁


😈
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#25
Kotlu , kunduralı adamlar asjfhfgafghfgdshf 😜 😁
[ek #12654]
B
BaSoryong ⭐ 18y
#26
Efekt Adamları:

Potaya her yüklenişte her turnikede giren kaçan her şutta garip sesler çıkarırlar.Özlerinde iyi insanlardır aslında.

ahaha arada yapıyorum 😁


Zevkli oluyor bazen 😈

ps: Çok güzel olmuş bizim mahalede hepsinden var Ne yazıkki 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: