Icerige atla
Extraloob

TüRk KIzLaRınn BAzı ÖZeLLikLeRiii

· 67 Yanıt · 5.8K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
R
RiqueLme ⭐ 19y
#41
25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
Bu Bizim Okulda Yok :(


wıyy wıyy nsl olmaz

Ben Lise 3 tenken YaLova Lisesinden 25 tane hamiLe kız cıktı 😄

Ve Kısa EtekLerLe anıLırdı 😄

O Okulda Okumak GüzeLdi Be Evden Okula Gidene kadar Yarı Uyur Sekilde Giderdim

Sıraya Oturur Kız Yanıma Oturunca Adı Ayse GözLerim AcıLırdı 😄 😄 😄

Niahaha Ben OkuLuma Geri Dönmek İstiommmm
M
mesut_xD ⭐ 18y
#42
341235234651235123541235 kere haklısın 😄
G
Guernica ⭐ 18y
#43
ERKEKLER ÖLMEZ EXTRALOOB BÖLÜNMEZ

___________
eskiler bilir
H
H@K@NCH3SS ⭐ 18y
#44
Züppo olmuş...
B
birtanesi ⭐ 19y
#45
gostermek için açıyorsan aç ta bizde gorelim dimi ama... super olmus yaw tam anlamıyla ifade etmis.. 👍 👍 🤘
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#46
eet %90 ı konusunda haklısın ama bazı durumlar abartılmış bu hayat kadını olayınıda kullanırım bn saol D
M
melankolik ⭐ 18y
#47
sonuna kadar arkandayım yaz arkadasım kız milleti degilmi hepsinin gözünü para bogmus hepsi mallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
K
#48
harbiden %100 doğru
A
addIcFb ⭐ 19y
#49
% de 100000000 doğru 😊
X
X-Hacker ⭐ 18y
#50
3-) Dış görünüşe değiL iç görünüşe önem werdikLerini söyLeyip karşıLarına çıkan iLk yakışıkLı we beyinsiz erkeğe aşık oLurLar.

ANTALYANIN %90 ı böle kızlarla dolu nereye baksam yannda angut var kız kaymak gibi 😄
L
LoveMe ⭐ 19y
#51
süpersin hepsi doru sonuna kadar arkandayım 8)

Gerçekten Öyle 😁 🍺
D
drotalion ⭐ 19y
#52
volltreffer ^^

vaa almancılarda aynı...

Alman kızlarda fazla farklı değil ama... yinede tam tutturmuşun ^^
B
BangBros ⭐ 18y
#53
Şu z lerin s olarak yazılması çok iğrenç oluyor
J
JawBreaker ⭐ 18y
#54
evet sana aynen katılıyorum 🤘
A
anıl__ ⭐ 18y
#55
Hepsi Doğrudur Kardeş
P
Pr3uS ⭐ 18y
#56
100 kadından 99zu ıcın gecerlı
W
#57
Helal olsun süper alayı böyle bunların
J
Jean_Jim ⭐ 18y
#58
Ne kadar doğru
S
soremi ⭐ 18y
#59
%999999 Doğru kesinlikle 😄 Ya ben bu kadar angutça konuşma stili görmedim 😄
D
Dwomalath ⭐ 18y
#60
müziğin sesinimi kısayım kısmaktan bahsettiğin ?kıs nedir allah aşkına :/

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: