doğru dedin çoğu ortam kızı takma onları kahvekeyfi
TüRk KIzLaRınn BAzı ÖZeLLikLeRiii
· 67 Yanıt · 5.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
doğru lafı doğru yerde kullanmışsın be kardeş
25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
Bu Bizim Okulda Yok Sad
Bizim okulda var hehe Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Çok iyi yakalamışsın hepsi doğru.
oyyy senin allahına kurban hepside doğru walla süpersin extraokk Mr. Green extrabeer
25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
Bu Bizim Okulda Yok :(
Bizde çok 😁 😁
Türk KıSları tam olarak ne demek oluyo ?
Edep yerLerine kadar görünecek kıyafetLer giyip "ErkekLer sapık, bakıyorLar" derLer. Ya peki senin açık giyinmekteki amacın ne?Göstermekse eğer bakınca niye sapık diyorsun. Sende teşhircisin ona bakarsan...
bu söze yürekten katılıyorum 😄
bu söze yürekten katılıyorum 😄
Türk KıSları tam olarak ne demek oluyo ?
Aynen öle madem yaya yaya konuşma dilini sevmiorsun türk kısları ne demek ? oldie
%100 dogru cunku ne okusam gordugm yada tanıdıgım bırı aklıma geldı . hanı aaaaaayyyyyyyyyy dedi dedi gibi cumlerlerde annem. bi keresınde saydım halamla telefondalardı. 3.5 dk ıcınde 56 kere dedi kelımesını kullandı yuh dedm
_
_Pesimist_
⭐ 18y
Bir erkek kötü 1 şey yaptığında "Erkek diiLmi hepsi aynı" derLer. Bende geçen sokakta hayat kadını gördüm. Napiim şimdi "kadın değiL mi hepsi aynı " mı diyeyim? Aynı mantık ona bakarsan...
zuhauaha dogru ... 😄
zuhauaha dogru ... 😄
S
StarkDrache
⭐ 19y
Abi Bir Teşhiss Bu Kadarda Doğru Olamaz Ki 😁 😁 😁
6-) Kadın HakLarı diye çığırırLar ama kamu kuruLuşLarında en hızLı onLarın işi görüLür.
Buna katılıom 😄 genelde kamu alanlaarında isimi kıslara yaptırırım 😄
Buna katılıom 😄 genelde kamu alanlaarında isimi kıslara yaptırırım 😄
en sonuncusu kesinlikle doğru bazılarının eteği neredeyse yok gibi tüm bacak ortada
alayını tasdikliyorum
benden sana 100 üzerinden 100!
Bravo tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim!
benden sana 100 üzerinden 100!
Bravo tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim!
M
mancehester0
⭐ 18y
yeahhhhh çok dogru xD
tariflerin birebir dogru kardesim hepsinin kokune kibrit suyu ;)
hee sana gore dunya sıef erkekten ıbaret olsun herhalde..biz bize ne yapabılırıs kı en fazla futbol macı 😁 😁
Söylediğin herşeye katılıyorum Ve her zaman arkandayım
ellerine saglık hacım cok güsel olmus(Erkek diiLmi hepsi aynı dır kelimesine karsılık kız degilmi hepsi aynı bu madeler gibi ) 😄
%99.99 doğru ben o geri kalan kısımda olanı hiç görmedim ama elbette vardır biri
işte o ben oluyorum 😎 =)
%99.99 doğru ben o geri kalan kısımda olanı hiç görmedim ama elbette vardır biri
işte o ben oluyorum 😎 =)
😁 😁 😁 😁 😁 😁
yalan 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap