Icerige atla
Extraloob

TüRk KIzLaRınn BAzı ÖZeLLikLeRiii

· 67 Yanıt · 5.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
O
ozibaba73 ⭐ 19y
#21
doğru dedin çoğu ortam kızı takma onları kahvekeyfi
A
AmiP ⭐ 19y
#22
doğru lafı doğru yerde kullanmışsın be kardeş
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#23

25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
Bu Bizim Okulda Yok Sad

Bizim okulda var hehe Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Çok iyi yakalamışsın hepsi doğru.
K
kurmay ⭐ 19y
#24
oyyy senin allahına kurban hepside doğru walla süpersin extraokk Mr. Green extrabeer
S
savatapo ⭐ 19y
#25
25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
Bu Bizim Okulda Yok :(



Bizde çok 😁 😁
R
Rapche ⭐ 19y
#26
Türk KıSları tam olarak ne demek oluyo ?
S
sniper918 ⭐ 19y
#27
Edep yerLerine kadar görünecek kıyafetLer giyip "ErkekLer sapık, bakıyorLar" derLer. Ya peki senin açık giyinmekteki amacın ne?Göstermekse eğer bakınca niye sapık diyorsun. Sende teşhircisin ona bakarsan...
bu söze yürekten katılıyorum 😄
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#28
Türk KıSları tam olarak ne demek oluyo ?


Aynen öle madem yaya yaya konuşma dilini sevmiorsun türk kısları ne demek ? oldie
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#29
%100 dogru cunku ne okusam gordugm yada tanıdıgım bırı aklıma geldı . hanı aaaaaayyyyyyyyyy dedi dedi gibi cumlerlerde annem. bi keresınde saydım halamla telefondalardı. 3.5 dk ıcınde 56 kere dedi kelımesını kullandı yuh dedm
_
_Pesimist_ ⭐ 18y
#30
Bir erkek kötü 1 şey yaptığında "Erkek diiLmi hepsi aynı" derLer. Bende geçen sokakta hayat kadını gördüm. Napiim şimdi "kadın değiL mi hepsi aynı " mı diyeyim? Aynı mantık ona bakarsan...

zuhauaha dogru ... 😄
S
#31
Abi Bir Teşhiss Bu Kadarda Doğru Olamaz Ki 😁 😁 😁
R
RiqueLme ⭐ 19y
#32
6-) Kadın HakLarı diye çığırırLar ama kamu kuruLuşLarında en hızLı onLarın işi görüLür.

Buna katılıom 😄 genelde kamu alanlaarında isimi kıslara yaptırırım 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#33
en sonuncusu kesinlikle doğru bazılarının eteği neredeyse yok gibi tüm bacak ortada
Y
Yukie ⭐ 19y
#34
alayını tasdikliyorum
benden sana 100 üzerinden 100!

Bravo tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim!
M
#35
yeahhhhh çok dogru xD
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#36
tariflerin birebir dogru kardesim hepsinin kokune kibrit suyu ;)


hee sana gore dunya sıef erkekten ıbaret olsun herhalde..biz bize ne yapabılırıs kı en fazla futbol macı 😁 😁
T
texas851 ⭐ 18y
#37
Söylediğin herşeye katılıyorum Ve her zaman arkandayım
L
LoKoTe ⭐ 19y
#38
ellerine saglık hacım cok güsel olmus(Erkek diiLmi hepsi aynı dır kelimesine karsılık kız degilmi hepsi aynı bu madeler gibi ) 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#39
%99.99 doğru ben o geri kalan kısımda olanı hiç görmedim ama elbette vardır biri

işte o ben oluyorum 😎 =)
X
Xanthos ⭐ 19y
#40
%99.99 doğru ben o geri kalan kısımda olanı hiç görmedim ama elbette vardır biri

işte o ben oluyorum 😎 =)

😁 😁 😁 😁 😁 😁
yalan 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: