Tembellik yaparken kitap okunabilir aslında ben öyle yapıyorum 😜 :D
+1
İşte bu yüzden kendime sık sık tembellik hakkı tanıyorum. Tembellik insan beyni için çok gereklidir, insan en farklı fikirleri tembellik yaparken ortaya koyar fakat eski yunanda olduğu gibi şu anda da gençler ve orta yaşlılar çok fazla yoruldurularak tembellik anlarında sadece dinlenmelerine izin verilmektedir, o yorgunlukla düşünmek akıllarının uçlarından bile geçemez.
Benzer bir durumu Japonya'da da görmekteyiz. İnsanlar düşünmesin diye işten çıktıktan sonra saki içme mecburiyetleri var. Ellerindeki saki karnelerini saki içtikleri yerlerde doldurtuyorlar. Anlayacağınız bu sadece bizim ülkemizde böyle değil.
Bir çok kişi yazdığımı uzun bularak okumayacak ama okuyup birşeyler çıkartacak olanlar olduğunu düşünerek mutluyum 😜