Icerige atla
Extraloob

Türk insanı ve okumak...

· 35 Replies · 2.3K views · Page 2 / 2
Replies
C
#21
Tembellik yaparken kitap okunabilir aslında ben öyle yapıyorum 😜 :D


+1

İşte bu yüzden kendime sık sık tembellik hakkı tanıyorum. Tembellik insan beyni için çok gereklidir, insan en farklı fikirleri tembellik yaparken ortaya koyar fakat eski yunanda olduğu gibi şu anda da gençler ve orta yaşlılar çok fazla yoruldurularak tembellik anlarında sadece dinlenmelerine izin verilmektedir, o yorgunlukla düşünmek akıllarının uçlarından bile geçemez.

Benzer bir durumu Japonya'da da görmekteyiz. İnsanlar düşünmesin diye işten çıktıktan sonra saki içme mecburiyetleri var. Ellerindeki saki karnelerini saki içtikleri yerlerde doldurtuyorlar. Anlayacağınız bu sadece bizim ülkemizde böyle değil.

Bir çok kişi yazdığımı uzun bularak okumayacak ama okuyup birşeyler çıkartacak olanlar olduğunu düşünerek mutluyum 😜
A
AnatoliaFire1 OP ⭐ 18y
#22
Tembellik yaparken kitap okunabilir aslında ben öyle yapıyorum 😜 :D


+1

İşte bu yüzden kendime sık sık tembellik hakkı tanıyorum. Tembellik insan beyni için çok gereklidir, insan en farklı fikirleri tembellik yaparken ortaya koyar fakat eski yunanda olduğu gibi şu anda da gençler ve orta yaşlılar çok fazla yoruldurularak tembellik anlarında sadece dinlenmelerine izin verilmektedir, o yorgunlukla düşünmek akıllarının uçlarından bile geçemez.

Benzer bir durumu Japonya'da da görmekteyiz. İnsanlar düşünmesin diye işten çıktıktan sonra saki içme mecburiyetleri var. Ellerindeki saki karnelerini saki içtikleri yerlerde doldurtuyorlar. Anlayacağınız bu sadece bizim ülkemizde böyle değil.

Bir çok kişi yazdığımı uzun bularak okumayacak ama okuyup birşeyler çıkartacak olanlar olduğunu düşünerek mutluyum :P



Okudum. 😄
Tembellik yapmak lazım arada ama Türk insanı abartmayagörsün. 😄
M
Misproject ⭐ 19y
#23
Tembellik resmine koptum 😆

😜
C
#24
Tembellik yaparken kitap okunabilir aslında ben öyle yapıyorum 😜 :D


+1

İşte bu yüzden kendime sık sık tembellik hakkı tanıyorum. Tembellik insan beyni için çok gereklidir, insan en farklı fikirleri tembellik yaparken ortaya koyar fakat eski yunanda olduğu gibi şu anda da gençler ve orta yaşlılar çok fazla yoruldurularak tembellik anlarında sadece dinlenmelerine izin verilmektedir, o yorgunlukla düşünmek akıllarının uçlarından bile geçemez.

Benzer bir durumu Japonya'da da görmekteyiz. İnsanlar düşünmesin diye işten çıktıktan sonra saki içme mecburiyetleri var. Ellerindeki saki karnelerini saki içtikleri yerlerde doldurtuyorlar. Anlayacağınız bu sadece bizim ülkemizde böyle değil.

Bir çok kişi yazdığımı uzun bularak okumayacak ama okuyup birşeyler çıkartacak olanlar olduğunu düşünerek mutluyum :P



Okudum. 😄
Tembellik yapmak lazım arada ama Türk insanı abartmayagörsün. :D


Teşekkürler en azından okuyan bir kişi görmek güzel
A
Achilles ⭐ 18y
#25
Silkroad online oynarım kurtlar vadisinide izlerim hafta sonu tembellik yaparım hafta içi çok çalışır kitap okurum(her zaman) sene sonu gelir (bu yıldaki gibi tabikide onur belgesi aldım bunu yaptım busene 1.dönemde onur belgesi 2. dönemde) süper karne getiririm (şimdi gelecek zaman için konuşuyorum) eee noldu okul bitti mesleğim oldu.ama yılmak yok silkroadda kasmaya extraloobda takılmaya devam. 👍
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#26
Süper topic olmuş. 🍺
Bilgilendirici,düşündürücü. 😊
F
Furina ⭐ 19y
#27
WoW ~ Tembellik for evır 😁
A
aPolyannA ⭐ 19y
#28
Disko kralında izlemiştim Japonyada 1 kişi ye 25 kitap düşürken türkiye 12000 (-li küsürat bişey söylemişlerdi) kişiye 1 kitap düşüyomuş.Fark budur arkadaşlar.
F
Furina ⭐ 19y
#29
Aslında gırgıra vuruyoruzda.. Bu hakkaten çok ciddi bir sorun =/
P
Prophecy ⭐ 17y
#30
AnatoliaFire konu açarda kötümü olur be 🍺 😄
A
AnatoliaFire1 OP ⭐ 18y
#31
Okuyun arkadaşlar, okuyun. 😄
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#32
hepsine zaman ayırmaya bakın ozaman tadına daha rahat ulaşırsınız..
F
Furina ⭐ 19y
#33
AnatoliaFire konu açarda kötümü olur be 🍺 :D

Sopalık adam o kötü konu açar mı hiç 😜 😁 ❤️
A
AnatoliaFire1 OP ⭐ 18y
#34
AnatoliaFire konu açarda kötümü olur be 🍺 :D

Sopalık adam o kötü konu açar mı hiç 😜 😁 ❤️



😆 😆 🍺
P
Prophecy ⭐ 17y
#35
AnatoliaFire konu açarda kötümü olur be 🍺 :D

Sopalık adam o kötü konu açar mı hiç 😜 😁 ❤️


😁 😜 🍺 🤘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: