bu trade yane exchange bugu ne zaman duzelır artık glavıe lerle pwp yapamazoldukk.....Her bır yenı surumde yenı bır acıkla karsı karsıya kalıoruz....
trade buguna nasıl bı care bulabılırz....
· 2 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
C
ChallangeEveryThing
⭐ 17y
bunu sadece glavie///spear değil bütün charlar kullanıyor yani sen farketmeyebilirsin arkadaşımın S/S charı var oda kullanıyor yatır yaptıktan sonra 3 tane skill kullanıyor (normalde charlar ilk 110 skilli vurunca 90 skillini kullanamıyor 110 skilli cok yavas )
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap