Icerige atla
Extraloob

Torque Warning Uyarısı?

· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme
D
dalya53 OP ⭐ 17y
#1
swap to client diyorum, warning uyarısıyla karşılaşıyorum. çözümünü bilen var mı?
13 Yanıt
B
beyyz ⭐ 17y
#2
uyarıda ne yazdıgını resım veya yazı seklınde koyarsan yardımcı olunabılır...
D
dalya53 OP ⭐ 17y
#3
uyarıda ne yazdıgını resım veya yazı seklınde koyarsan yardımcı olunabılır...

ARKADAŞ RESMİNİ NERDEN KOYCAM BULAMIYOM WARNİNG BAŞLIKLI UYARI VERİYO
S
#4
chara giirp retunları uygun yere yerleştirdinmi
E
emsalsiz ⭐ 19y
#5
ya teleport returnla ilgili bir hata verıyor :S
E
emsalsiz ⭐ 19y
#6
- Resim Silinmiş.
E
emsalsiz ⭐ 19y
#7
hata bu işte ^^
D
dalya53 OP ⭐ 17y
#8
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom
P
#9
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom

Eyvallah dayı 🍿
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom

😁 Konuyu okusaydın çözümü yazıyordu zaten

1-) You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.

Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.
S
SPY ⭐ 17y
#11
Gm Polgara Bu Torque denen programdan bi zarar gelmez demi orn banlanma riski felan??? 🤘
D
#12
viewtopic.php?f=53&t=132244 aal sana torque den ban kullan mayın yazık olr hem de çok
P
#13
Gm Polgara Bu Torque denen programdan bi zarar gelmez demi orn banlanma riski felan??? 🤘

Olmaz birşey ben de kullanıyorum takıl kafana göre

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: