swap to client diyorum, warning uyarısıyla karşılaşıyorum. çözümünü bilen var mı?
Torque Warning Uyarısı?
· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
uyarıda ne yazdıgını resım veya yazı seklınde koyarsan yardımcı olunabılır...
uyarıda ne yazdıgını resım veya yazı seklınde koyarsan yardımcı olunabılır...
ARKADAŞ RESMİNİ NERDEN KOYCAM BULAMIYOM WARNİNG BAŞLIKLI UYARI VERİYO
S
silkroadlife
⭐ 17y
chara giirp retunları uygun yere yerleştirdinmi
ya teleport returnla ilgili bir hata verıyor :S
hata bu işte ^^
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom
Eyvallah dayı 🍿
ewet sonunda çözdüm çarınızda return yoksa uyarı veriyo
ozaman normal olarak giricen return alıcan ve sonra girer oyuna herkese çok teşekkürlerimi sunuyom
😁 Konuyu okusaydın çözümü yazıyordu zaten
1-) You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.
Gm Polgara Bu Torque denen programdan bi zarar gelmez demi orn banlanma riski felan??? 🤘
D
darendeli44
⭐ 18y
viewtopic.php?f=53&t=132244 aal sana torque den ban kullan mayın yazık olr hem de çok
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Gm Polgara Bu Torque denen programdan bi zarar gelmez demi orn banlanma riski felan??? 🤘
Olmaz birşey ben de kullanıyorum takıl kafana göre
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap