arkadaşlar pogramla oyuna giriyorum çarı seçip cliente geçiyorum
fakat yükleme ekranında kaıyor çubuk ilerlemiyor
yardım edebilecek olan var mı?
vista kullanıyorum
torque de yükleme ekranı
· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
hocam bunun aynısı bnde oluyor işte bnde xp kullanıyorum. NET Framework'ün hiçbi sürümü yok o yüzden olabilir mi ??
bnde vısta kullanıyorum bır kac kere karsılastım ama sık sık olmuyor.pc yavas ıse ondan olabılır...
G
gaziforever5
⭐ 17y
helal
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Bende de ilerlemiyor ki
Direk giriyor öyle mal mal durup 😄
Direk giriyor öyle mal mal durup 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap