Icerige atla
Extraloob

torque de yükleme ekranı

· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme
B
burak00 OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar pogramla oyuna giriyorum çarı seçip cliente geçiyorum
fakat yükleme ekranında kaıyor çubuk ilerlemiyor
yardım edebilecek olan var mı?
vista kullanıyorum
5 Yanıt
F
FaNToM ⭐ 19y
#2
hocam bunun aynısı bnde oluyor işte bnde xp kullanıyorum. NET Framework'ün hiçbi sürümü yok o yüzden olabilir mi ??
B
beyyz ⭐ 17y
#3
bnde vısta kullanıyorum bır kac kere karsılastım ama sık sık olmuyor.pc yavas ıse ondan olabılır...
G
#4
helal
P
#5
Bende de ilerlemiyor ki
Direk giriyor öyle mal mal durup 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: