Icerige atla
Extraloob

topladığım sistem bi bakın lütfen

· 11 Replies · 5.4K views
S
Salvation OP ⭐ 18y
#1
oyun için pc topladım sizce nasıl bu

İşlemci:İntel core i3 550 3.2ghz 4mb(vga) 1156p

Anakart: Foxconn H55MXV-LE H55 DDR3 GLAN+SATA 16X

Bellek: 4gb 2x2 paylaşımlı DDr3 1600mhz Cl9 HYPERX KİNGSTON

Ekran kartı: Volar gts250 (256bit) 1gb DDr 3 DVI HDMI 16X

Sabit disk: 750wd 7200 sata 3 32mb CAVIAR BLUE

KASA: Raidmax Paylaş:

güncel oyunları rahat kaldırırmı acaba bu sistem
11 Replies
S
S4YKLO ⭐ 16y
#2
high te olmasada oynayabilrsin diye düşünüyrum 😊
H
hanry006 ⭐ 16y
#3
Maliyeti nedir.

PS:Dillere Destan Bi Sistem Olmasada 2-3 Sene seni İdare Edicektir 🍿
PS2:Her Sene Sistem Gereksinimleri Artıyor Cokda Bişi Bekleme Bu sistemden.Bütcen Yetıyorsa Biraz daha koy Daha iyisini al rahat et 😎
S
Salvation OP ⭐ 18y
#4
maliyeti 1240tl bu sistemin neyini artırsam yeterli olur ? acaba
H
hanry006 ⭐ 16y
#5
maliyeti 1240tl bu sistemin neyini artırsam yeterli olur ? acaba



Hacım Koy 400*500 daha i5 işlemci 2x2 yerıne 4 tek ram al . Anakartın En az 8 Gb desteklı olsun . Guc Kaynagın İleriye Dönuk Saglam olsun Derim. Ekran Kartın Seni Şimdilik idare edecektir. Alıcaksanda 1 Gb-2Gb olaylarına Takılma. Bit Önemli . Bit i saglam Bi Ekran Kartıyla İleride Değiştirebilirsin.

PS:Çok Çeşitli alternatifler Mümkün Bütcene Zevkine Kalmıs 😎
S
S4YKLO ⭐ 16y
#6
maliyeti 1240tl bu sistemin neyini artırsam yeterli olur ? acaba



Hacım Koy 400*500 daha i5 işlemci 2x2 yerıne 4 tek ram al . Anakartın En az 8 Gb desteklı olsun . Guc Kaynagın İleriye Dönuk Saglam olsun Derim. Ekran Kartın Seni Şimdilik idare edecektir. Alıcaksanda 1 Gb-2Gb olaylarına Takılma. Bit Önemli . Bit i saglam Bi Ekran Kartıyla İleride Değiştirebilirsin.

PS:Çok Çeşitli alternatifler Mümkün Bütcene Zevkine Kalmıs 😎

ben sistemimi 1250 ye aldım i7 870 işlemci 8 gm ram 1t hdd kasa flnn herşeyi var ekran kartı 1 gb 256 bit nvidia onu alcagına bnmkinden alıp cogu oyunu high te oyna 😊
S
Salvation OP ⭐ 18y
#7
valla iyiye almışsın hacım nerden aldın acaba 😊 ben sordum şimdi adama fazla çıkar dedi fiyatı
C
Cryolite ⭐ 19y
#8
oyun için pc topladım sizce nasıl bu

İşlemci:İntel core i3 550 3.2ghz 4mb(vga) 1156p

Anakart: Foxconn H55MXV-LE H55 DDR3 GLAN+SATA 16X

Bellek: 4gb 2x2 paylaşımlı DDr3 1600mhz Cl9 HYPERX KİNGSTON

Ekran kartı: Volar gts250 (256bit) 1gb DDr 3 DVI HDMI 16X

Sabit disk: 750wd 7200 sata 3 32mb CAVIAR BLUE

KASA: Raidmax Paylaş:

güncel oyunları rahat kaldırırmı acaba bu sistem


fiyata biraz daha ekleme yapıp çok daha iyi bir sistem alabileceğini düşünüyorum.. işlemci & ekran kartı çok zayıf.
S
S4YKLO ⭐ 16y
#9
gittigidiyordan aldım ilk makineyi alıyrsun sonra parayı yollluyorsun 😊 bi bak derim 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: