Icerige atla
Extraloob

|||> [Tool] SROKiller_v2.1 <||| (--Çalışıyor--)

· 127 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
E
emc ⭐ 18y
#81
Rumata tavsiyemdir. /Min ile küçüldüğünde işlemci kullanımı sıfır.
M
Morwena OP ⭐ 19y
#82
Rumata ?
S
spycasus ⭐ 18y
#83
Kardeşim çalışmayan konuyu neden sabitliyonuz o kadar ugraşıyoz. Şimdi içime şüphe düştü virüs mü die. saçma bi hata veriyo çalışmayan konuları bi zahmet silin elinize yapışmaz.
S
#84
EyvAllah birader basit ve hoş bir program.
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#85
Ellerine sağlık :?!
I
#86
paylaşım için teşşekkürler. ?!!!!!!!
I
#87
bende çalışmadı orjinal clientlemi çalışıyor acep ❓
B
berkaygs ⭐ 18y
#88
ii aferim 😊
E
#89
bi işe yramaz. 3 4 tane loader açtığın şeyleri cotrol etmeye yarıyo. peki adam 5 6 tane açmaya kalkınca makinası köser(çakılır).

peki bu bunda loader la 5 tane clent açınca. işlemler de 5 tane sro_client.exe olyor. bu program o işlemleri yok gbi gösterip makinayi yormama işlevi varsa ancak işe yarar derim
M
Morwena OP ⭐ 19y
#90
Güncellenmiştir ...
1.151 clientte Çalışmaktadır .
B
By_ACI ⭐ 19y
#91
Bu Çalışmıyor Buna Benzere Çalışan Bi Program Var mı?
B
By_ACI ⭐ 19y
#92
çalışmıyorr çalışmıyorr bana böle bir prgram lazımmmmm
C
Csk1 ⭐ 18y
#93
kardeş ingilizce yapmışın açıklamayı nedir diyoz yine ingilzce söylüyosun şimdi Türkçe söylesene 😄
S
sfr ⭐ 19y
#94
sagol çok işime yarıycak
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#95
srotime.ini dosyası yok içinde :?
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#96
öteki Dosyayı Degistir
C
Cobalt ⭐ 18y
#97
offf formattan sonra açlışmadı bu program hata veriyoooo
B
By_ACI ⭐ 19y
#98
offf formattan sonra açlışmadı bu program hata veriyoooo


.net framework 2.0 yiklersen bi problem kalmaz dostum 👍
M
MrMusTy ⭐ 18y
#99
sroKİLLER 😜 😄 güzel isim
H
holigan48 ⭐ 19y
#100
inmiyorki sayfa yok

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: