Rumata tavsiyemdir. /Min ile küçüldüğünde işlemci kullanımı sıfır.
|||> [Tool] SROKiller_v2.1 <||| (--Çalışıyor--)
· 127 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
Rumata ?
Kardeşim çalışmayan konuyu neden sabitliyonuz o kadar ugraşıyoz. Şimdi içime şüphe düştü virüs mü die. saçma bi hata veriyo çalışmayan konuları bi zahmet silin elinize yapışmaz.
S
SagittariuS
⭐ 19y
EyvAllah birader basit ve hoş bir program.
Ellerine sağlık :?!
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
paylaşım için teşşekkürler. ?!!!!!!!
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
bende çalışmadı orjinal clientlemi çalışıyor acep ❓
ii aferim 😊
E
ertasertugrul
⭐ 19y
bi işe yramaz. 3 4 tane loader açtığın şeyleri cotrol etmeye yarıyo. peki adam 5 6 tane açmaya kalkınca makinası köser(çakılır).
peki bu bunda loader la 5 tane clent açınca. işlemler de 5 tane sro_client.exe olyor. bu program o işlemleri yok gbi gösterip makinayi yormama işlevi varsa ancak işe yarar derim
peki bu bunda loader la 5 tane clent açınca. işlemler de 5 tane sro_client.exe olyor. bu program o işlemleri yok gbi gösterip makinayi yormama işlevi varsa ancak işe yarar derim
Güncellenmiştir ...
1.151 clientte Çalışmaktadır .
1.151 clientte Çalışmaktadır .
Bu Çalışmıyor Buna Benzere Çalışan Bi Program Var mı?
çalışmıyorr çalışmıyorr bana böle bir prgram lazımmmmm
kardeş ingilizce yapmışın açıklamayı nedir diyoz yine ingilzce söylüyosun şimdi Türkçe söylesene 😄
sagol çok işime yarıycak
srotime.ini dosyası yok içinde :?
öteki Dosyayı Degistir
offf formattan sonra açlışmadı bu program hata veriyoooo
offf formattan sonra açlışmadı bu program hata veriyoooo
.net framework 2.0 yiklersen bi problem kalmaz dostum 👍
sroKİLLER 😜 😄 güzel isim
inmiyorki sayfa yok
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap