saol kardeş çok güzel çalışıyo
|||> [Tool] SROKiller_v2.1 <||| (--Çalışıyor--)
· 127 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
ya girmeyi denemedim ama tbotla calısmıo deilmi?
son gelen legend 2 update ile çalışmıyor Crying or Very sad
SroKillerında Legend 2 uyumLusunun updatesini yapıyorlarmış ...
Çıktığı anda sitemizde yayınlanacaktır ...
Bilginize Moderatör/Morwena.
Çıktığı anda sitemizde yayınlanacaktır ...
Bilginize Moderatör/Morwena.
Kardeş bu bende çalısmıyor yau. HaxCr4x de de aynı hatayı veriyor. framework eksik filna die düşündüm 2.0 ı kurdum ama problem hala aynı yardım edebilrmisn acaba?
Gelen Hatadan bir Kare:

http://www.resimupload.com/ds818190717_adsız.html
Gelen Hatadan bir Kare:
http://www.resimupload.com/ds818190717_adsız.html
evet calismadi pencereyi görüyor ama hic bir aktivite yapilamiyor.
Ss anlatım pls.
ne işe yarıyor bu ya anlamadım....Ben bi tane prgrm arıorum omu acaba...oyunda adamdan uzaklasıyosun istediğin kadar...bu programı bulabilirmmiiyim!!!
Şuan bu program çalışmıyor ...
Arrow bu program aktiftir ! viewtopic.php?f=53&t=34151&hilit=
Arrow bu program aktiftir ! viewtopic.php?f=53&t=34151&hilit=
saol extraokk
çok güzel program baya işime yarıyacak cok tsk ederim güzel çalışma
Çalışmıyan Dosyanın Başlığına Çalışıyor Yazıyorsun Bide mod. Olucaksın Kotaya Yazık Yawww
Şuan bu program çalışmıyor ...
Arrow bu program aktiftir ! viewtopic.php?f=53&t=34151&hilit=
burda ne yazıyor iyi Oku !
One ise yarıo- Resim Silinmiş.
Botmu bi arkadas onun sitesini verdi bu forumdada bi ise yaramadı =(
http://img129.imageshack.us/img129/4765 ... yp7ry5.jpg
http://img129.imageshack.us/img129/4765 ... yp7ry5.jpg
güzel program Wink
W
WildWildWest
⭐ 19y
çok saolda SIntHax ile bi farkı varmı?
Program güncellenmiştir !
Çalışıyor ...
Çalışıyor ...
bi prg. verirken linkle beraber ne işe yaradıgınıda yazsan güzel olur bu linkleri vermen bostur yoqsa her goren boot sanacak Mr. Green
- Resim Silinmiş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap