Icerige atla
Extraloob

|||> [Tool] SROKiller_v2.1 <||| (--Çalışıyor--)

· 127 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
M
Morwena OP ⭐ 19y
#61

- Resim Silinmiş.

Ben koydum 0x33'ten .
|
#62
saqol aa hala ne işe yaradıgını anlamadım;)
L
Leader ⭐ 19y
#63
saol
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#64
Arkadaş aciLLLL yardım lütfen sorun ::::


Arkadaşlar ben multi client açtım ama 2 client ekrarnını %50 ypamıştım tam ortada duruyodu %100 e büyültümde Ekranın yarı kaymış oluyo bu sorun nası düzeltilir acil cevap bekliyom


Şimdiden teşekkürler... hmm hmm hmm hmm hmm
Y
ykp1234 ⭐ 19y
#65
tesekkurler ...Very Happy
_
#66
saol süper program extraokk
D
discogolf ⭐ 19y
#67
sağol ali...
bu programın en güzel yanı üzerindeki ontop tuşu.. srohider'dan kat kat daha iyi..
M
Morwena OP ⭐ 19y
#68

sağol ali...
bu programın en güzel yanı üzerindeki ontop tuşu.. srohider'dan kat kat daha iyi..

evet abi hider daha etkisiz kalıyor killer ise plwl için bire bir Wink
I
#69
valla bende anlamadım bu programı bir charı tbot'la diger charı normal girmek istiyorum mümkünmü acaba bu program ile ?
I
#70
Bu programla clientin kapasitesini dusurebılırmıyız !!!!
M
miment17 ⭐ 19y
#71
anladım desem yalan olur
şimdi inen programı rardan çıkartıp sro klasörünün içine atıyoz eee sonra.
önce neye basıyoz?
2 cilent açabiliyozmu?
kullanma klavuzunuda yazsanız çok güzel olcak şimdiden teşekkürler 😊
F
flomax ⭐ 19y
#72
şu an calısmıyor malesef
M
mss29 ⭐ 18y
#73

:idea: Idea SROKiller Idea Idea



[
Features:
* Minimize / Maximize client
* Hide / Show client
* Minimize client to tray
* Rename client
* Resize client
* Cycle through open clients (Disabled).
* Toggle V key(Disabled).


Download Etmek İçin Buraya Tıklayınız
Güncellenmiştir ... 21.01.2008
Arkadaşlar çok güzel bir program ve işlevi bakımından sorunsuz Süper program tavsiye ediyorum ...


Saygılarımızla,



bu programa sro_client.exe yide çalıştırmayı eklerseniz multiclient açmak için çok yararlı olur
B
BaFiRa ⭐ 19y
#74
saüol paylaşım için hacım Very Happy kahvekeyfi
I
#75
en son denedigimde çalışmıyordu şuan çalışıyormu bilgsi olan
????? Question Question Question
C
ciko1984 ⭐ 19y
#76
ya arkadaşlar bu aşağı indiriyor ama task manager yani görev yöneticisinden baktığımızda işlemciyi hala %100 kullanıyorlar :S yani sadece düzenli duruyor silkroadlar pek işe yaramıyor Sad
U
#77
Tsk ler kardeşim.
E
emc ⭐ 18y
#78
Program neden tam çalışmıyor ?
Program açılıyor. Clientleri görüyor Hatta isimlerini değiştiriyor. Fakat Hide_Show_Minimize_Maximize gibi diğer işlevleri çalışmıyor.

Frame Network yüklü.
M
#79
arkadaşlar ilk kez yorum yapıyorum ve çocu programları anlamadım. sanırım benden kaynaklı:)ama gerçekten çok özel bir site burası.çık sevdim birbirinize olan saygınızı tebrik ederim emeği geçenleri.:)
I
#80
bu program çalışmıyor hala çalışıyor yazıyor başlıgı deiştirinde boşuna indirmesinler yada kilit pls.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: