Arkadaşlar çinle ilgili bi soru değil ama başka bi yer bulamadım buraya açtım neyse soruma gelelirm..
Şimdi benim yüksek lvl bi charım var. Düşük lvl bi char kasmak istiyorum. Kasarken ticket bassam onada daha fazla exp gidermi?? Yoksa sadece bastığım ticket bana gelen explerimi arttırır. Sorum bu cevaplar için şimdiden teşekkürler....
Ticketli kasma ???
· 7 Replies · 1.4K views 0 reading
7 Replies
B
By_Sheytan
⭐ 19y
Hayır
kısa öz olmuş saolasın Very Happy
onun ticket basması lazım:D
yuksek bi lwl çarınla düşük lwl bi çar mı kasıcaksın bn bunu anladım.Yuksek lwl çarına ticet basında düşük lwl le giden ex le bi fark olmaz.sadece ticetı hangi çara bastıysan ona gider. mucX
B
By_Sheytan
⭐ 19y
kısa öz olmuş saolasın Very Happy
lafı dolandırmaya gerek yok hayır Twisted Evil Twisted Evil
tmm abiler sağolun cevaplar için
Log in to write a reply.
Log In