Icerige atla
Extraloob

Ticketli kasma ???

· 7 Replies · 1.4K views
E
eren_baba OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar çinle ilgili bi soru değil ama başka bi yer bulamadım buraya açtım neyse soruma gelelirm..

Şimdi benim yüksek lvl bi charım var. Düşük lvl bi char kasmak istiyorum. Kasarken ticket bassam onada daha fazla exp gidermi?? Yoksa sadece bastığım ticket bana gelen explerimi arttırır. Sorum bu cevaplar için şimdiden teşekkürler....
7 Replies
B
By_Sheytan ⭐ 19y
#2
Hayır
E
eren_baba OP ⭐ 19y
#3
kısa öz olmuş saolasın Very Happy
D
dj_volki ⭐ 19y
#4
onun ticket basması lazım:D
M
mel1h___ ⭐ 19y
#5
yuksek bi lwl çarınla düşük lwl bi çar mı kasıcaksın bn bunu anladım.Yuksek lwl çarına ticet basında düşük lwl le giden ex le bi fark olmaz.sadece ticetı hangi çara bastıysan ona gider. mucX
B
By_Sheytan ⭐ 19y
#6

kısa öz olmuş saolasın Very Happy

lafı dolandırmaya gerek yok hayır Twisted Evil Twisted Evil
E
eren_baba OP ⭐ 19y
#7
tmm abiler sağolun cevaplar için

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: