Kahvaltı
Tam 1 saat sonra, ne yapıyor olacaksın?
· 235 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 11 / 12
Yanıtlar
Demon kesıyor..
CA da ortalığı dağıtıyor olucağım. 😈
T
thelordof99
⭐ 18y
allah bilir 👍
char kasıyor olucam 😄
Ramazan olmasa Kötü bişi yapardım 😆 😈 😈 😈
Dizi izliyor olacağım 😜
pc başında oturuyor olacagım.
İşte. pc basında olcagım
Berberde olacağım 😁
amcamın bürosuna uğrayacağım

hotana gidip pot alıp charı kasma yerine bırakacağım
Uyucam
Saat=17:47
Saat=17:47
"Hayır" oyu kullanıyor olacağım...
yemek yiyeceğim
Okulda olacağım ^^
Uyuyacağım
Lw down yapıyo olucam
Dışarda
ewde tw .
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap