pc başında olacağım makara:
Tam 1 saat sonra, ne yapıyor olacaksın?
· 235 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 10 / 12
Yanıtlar
uyuyo olurum sanıırm :d
Aynı yerde:) exl
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
vesikalık çektiricem :/
geceler akmis olucam
SSilkroad oynuyo olıcam yada idaa yatırmaya inmiş olacağım
Yattara ^^
tw-msn-facebook-extraloob arasında mekik dokuyor olacagım 😄
C
CherryBrandy
⭐ 18y
yatıyorree xD
Hala Pc başındas Silkroad Oynayacagım 😉
Elimde sigaram sitenin başında sizler için ter döküyor olacağım 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Amara Dolce Vıta nın snake barında group un yanında biseyler yudumluyo olucağım. 😎
Sevgilime bol şans dilemeye gideceğim cool2:

İş bakmaya gidecegim 😉
Büyük ihtimal yatıyor olacağım 😆
iş,iş,iş.
Special thx to FlexiYemeğe inmiş olurum...
Okula Gidip Mezuniyet Diplomasını alıcam 😜
herzamanki gibi ; iş,iş ve tekrar iş.
Special thx to Flexiönümde işlenmeyi gerek bi yığın fatura var büyük ihtimal onlarla uğraşıyor olurum 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap