Icerige atla
Extraloob

Steam İndirimleri

· 51 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Advance
Advance ⭐ 18y
#41
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi


Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?


3.parti FPS'ler pek hoş olmuyor bence , kaçtan aldın hacım ?

Bende yorumlar iyi diye brothers of tale aldım , 2 liraydı zaten. İki kişilikmiş diye.

Brothers the tale of two sons diyorsan oyun kolu gerekiyor ve tek kişi oynuyorsun kolun o joystick kısımlarıyla.

@Wickd
Keşke almasaydın bedava dağıtıyorlardı o oyunu geçen ya.
M
Mirage ⭐ 19y
#42
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi


Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?


3.parti FPS'ler pek hoş olmuyor bence , kaçtan aldın hacım ?

Bende yorumlar iyi diye brothers of tale aldım , 2 liraydı zaten. İki kişilikmiş diye.

Brothers the tale of two sons diyorsan oyun kolu gerekiyor ve tek kişi oynuyorsun kolun o joystick kısımlarıyla.

@Wickd
Keşke almasaydın bedava dağıtıyorlardı o oyunu geçen ya.


Tam olarak iki kişilik değil ama aynı bilgisayardan iki kişi oynayabiliyorsunuz. Biri abiyi biri küçüğü kontrol eder falan.
Advance
Advance ⭐ 18y
#43
@Mirage
Klavyeden oynayamıyorsun oyunu, kol gerekiyor tek koldan 2 kişi oynamayı düşünmüyorsan tek kişilik oyun.
Kontroller de şu şekilde
M
Mirage ⭐ 19y
#44
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Mirage
Klavyeden oynayamıyorsun oyunu, kol gerekiyor tek koldan 2 kişi oynamayı düşünmüyorsan tek kişilik oyun.
Kontroller de şu şekilde

Oynayabiliyorsun. Hatta oynadım ben bugün kardeşimle 🤣 Ben koldan oynadım, kardeşim de klavyeden. Hatta kontrolleri de söyleyeyim arayan falan olursa. Büyük kardeş için wasd hareket tuşları space etkileşim tuşu, küçük kardeş için yön tuşları hareket sağ ctrl etkileşim tuşu.

Dipnot:Sadece klavyeden de oynanıyor.Fakat en iyi performans için kol daha iyi tabii ^^
W
Warmoon ⭐ 18y
#45
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi


Enpara ile 12 liraya gelir. Kaçırmayın derim...

Sürekli Enpara olayını duyuyorum yahu.
Ama bir türlü anlayamadım.
Şimdi kredi kartımı yoksa nakit kartımı?
(Nakit kart derken PayPal nakit kart gibi yüklüyorsun bankamatikten yüklediğin kadar kullanabiliyorsun.)
Ben şuan PayPal nakit kart kullanıyorum.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#46
bankamatik karti gibi evet paypal gibi
W
Warmoon ⭐ 18y
#47
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
bankamatik karti gibi evet paypal gibi

Süpermiş yahu. Arkadaş ısrar etti ama işte Türk kafası alıştığından çıkmak zor oluyor bir bakayım ben ona o vakit
Game Designer
#48
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi


Enpara ile 12 liraya gelir. Kaçırmayın derim...

Sürekli Enpara olayını duyuyorum yahu.
Ama bir türlü anlayamadım.
Şimdi kredi kartımı yoksa nakit kartımı?
(Nakit kart derken PayPal nakit kart gibi yüklüyorsun bankamatikten yüklediğin kadar kullanabiliyorsun.)
Ben şuan PayPal nakit kart kullanıyorum.

http://www.finansbank.enpara.com/
yes.
W
Warmoon ⭐ 18y
#49
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi


Enpara ile 12 liraya gelir. Kaçırmayın derim...

Sürekli Enpara olayını duyuyorum yahu.
Ama bir türlü anlayamadım.
Şimdi kredi kartımı yoksa nakit kartımı?
(Nakit kart derken PayPal nakit kart gibi yüklüyorsun bankamatikten yüklediğin kadar kullanabiliyorsun.)
Ben şuan PayPal nakit kart kullanıyorum.

http://www.finansbank.enpara.com/

Oralara baktım canım uzun yazılara kafam pek basmıyor benim 😏 ondan sordum
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#50
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi


Enpara ile 12 liraya gelir. Kaçırmayın derim...

Sürekli Enpara olayını duyuyorum yahu.
Ama bir türlü anlayamadım.
Şimdi kredi kartımı yoksa nakit kartımı?
(Nakit kart derken PayPal nakit kart gibi yüklüyorsun bankamatikten yüklediğin kadar kullanabiliyorsun.)
Ben şuan PayPal nakit kart kullanıyorum.


steam-google-itunes-alisverislerini-50-ucuza-getirin-t296491.html

Burada da konu olarak açmıştım hacım.

Şu an playstore'da AC indirimleri var,

http://www.playstore.com/#!/kampanya/acocak15

Playstore fransız ortağı olduğu için çok güzel ubisoft indirimleri yapabiliyor. AC III'ün fiyatıda çok iyi , MP oynamamış kişilere tavsiye ederim , kısa bir süre de olsa eğlendiriyor.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: