Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?
3.parti FPS'ler pek hoş olmuyor bence , kaçtan aldın hacım ?
Bende yorumlar iyi diye brothers of tale aldım , 2 liraydı zaten. İki kişilikmiş diye.
Brothers the tale of two sons diyorsan oyun kolu gerekiyor ve tek kişi oynuyorsun kolun o joystick kısımlarıyla.
@Wickd
Keşke almasaydın bedava dağıtıyorlardı o oyunu geçen ya.



