Icerige atla
Extraloob

Steam İndirimleri

· 51 Replies · 6.0K views · Page 2 / 3
Replies
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#21
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
olm her an bişey çıkcak diye korkuyla adım atamıyorum oyunda hoşuma da gidiyo mazoşist oldum çıktım 😁

Aynen ha, yatağın altına girdiğinde ,doktor diğer yatakların altını kontrol ediyo ya, ben ilk başlarda anlamamıştım bizimkinide kontrol eder diye çok korkmuştum 🤙
Videosuna baktım demin içim daraldı kapadım 💀
Gas pump açma bölümünü geçtinmi?
Yaralı style
R
RoqA OP ⭐ 17y
#22
Daha başlardayım ya en son bi eleman beni 2-3 kat aşağı attı bu ne oyunun başında öldük bile dedim ama öyleymiş aslında hikaye 😄 gas pump açma dediğin birinden kaçarak iki tane vana açılan bölüm sanırım daha gelmedim de yayınlarda denk gelmiştim o kısma az çok biliyom nasıl yapıldığını 😄
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#23
GTA 4 alan var mı?


Ben aldım.Ne zaman yüklerim bilmem dursun bir tarafta 😊.Bu arada 2 oyunlu paketini aldım

Diger aldıgım oyunlar:
Orcs must die2
Toki Tori
The Binding of Isaac

Bu aralar Chivalry oynuyorum.

Steam ıd:NewLife_ (Eklemek isteyen ekleyebilir)
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
Steam kış indirimleri başladı ama adam akıllı bir şey yok şu an için.
M
Mirage ⭐ 19y
#25
Euro Truck Simulator 2 %85 indirimde gözüme çarpan
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#26
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Euro Truck Simulator 2 %85 indirimde gözüme çarpan

ETS 2 nasıl oyundur? Ben zamanında hard truck 18 wheels of steel oynamıştım , sevmiştimde , acaba buda güzelmidir?
Yaralı style
Temet Nosce
#27
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Euro Truck Simulator 2 %85 indirimde gözüme çarpan

ETS 2 nasıl oyundur? Ben zamanında hard truck 18 wheels of steel oynamıştım , sevmiştimde , acaba buda güzelmidir?


Çok ayrıntılı ve güzel oyundur ama, klavye ile oynanacaksa pek alınmasını tavsiye etmem. Bende var multiplayeri zevkli ama klavye işi bozuyor
Game Designer
#28
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Pek adam akıllı bir şey yok gibi şu an için. Bir şey alırken enpara indirimini kullanmayı unutmayın bu arada.

aynen ben de google ve steam'de hep enpara'dan faydalanıyorum 😊
yes.
R
RoqA OP ⭐ 17y
#29
Castle Crashers adlı oyunu oynayan eden var mı 4 kişiye kadar co op oynanıyo sanırım çok incelemedim 2,40 lira şu anda fiyatı alınmalı mı 😊
M
Mirage ⭐ 19y
#30
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Castle Crashers adlı oyunu oynayan eden var mı 4 kişiye kadar co op oynanıyo sanırım çok incelemedim 2,40 lira şu anda fiyatı alınmalı mı :)

Oynarız dersen alalım 🤣
Game Designer
#31
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Castle Crashers adlı oyunu oynayan eden var mı 4 kişiye kadar co op oynanıyo sanırım çok incelemedim 2,40 lira şu anda fiyatı alınmalı mı :)

Oynarız dersen alalım 🤣
yes.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
Rise of nations gelmiş indirimlere , ne oynardık eskiden , duygulandım 😊
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#35
rise of nation ve age of mythologhy eskiden baya oynardık. Burdada steam den alacaktım ancak yorumlar multiplayer konusunda sıkıntı oluşturuyor vazgeçtim 2.defa.
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#36
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
http://store.steampowered.com/app/113200/?snr=1_7_7_ut2_150_2

Binding of isaac 1tl

O oyuna baktım kickassde bayağı indiren var indirecektim ama resimlerini görünce vaz geçtim, acaba güzel bir oyunmudur?
Yaralı style
M
Mirage ⭐ 19y
#37
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
http://store.steampowered.com/app/113200/?snr=1_7_7_ut2_150_2

Binding of isaac 1tl

O oyuna baktım kickassde bayağı indiren var indirecektim ama resimlerini görünce vaz geçtim, acaba güzel bir oyunmudur?

Şöyle diyeyim,19 saatlik oynama sürem var şu an.Ve tamamlanacak 70 tane daha achievement'ım var. Oyun bazen cidden kanser ediyor ama sarıyor bence.Ki su parasına yani.Parasını rahat rahat çıkarıyor.
Game Designer
#38


Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?
yes.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#39
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi


Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?


3.parti FPS'ler pek hoş olmuyor bence , kaçtan aldın hacım ?

Bende yorumlar iyi diye brothers of tale aldım , 2 liraydı zaten. İki kişilikmiş diye.
Game Designer
#40
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi


Yorumlar iyiydi aldım
aranızda oynayanınız bileniniz var mı?


3.parti FPS'ler pek hoş olmuyor bence , kaçtan aldın hacım ?

Bende yorumlar iyi diye brothers of tale aldım , 2 liraydı zaten. İki kişilikmiş diye.

ben bu kadar berbat bir oyun görmedim hacım ya bf'nin gözünü seveyim battlefield 1942 bile bundan çok daha iyi summer4: bir tane adam
vuracam diye 23 kere öldüm rezalet resmen ne bir gösel ne bir ses 12 tl gitti neyse bir iki workshop yapıp çıkartırım acısını 😄
yes.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: