Yazmayı unuttuğum bi kaç şey ise şunlar:
Biz bot alıyoruz çünkü dediğin gibi saatlerce bilgisayar başında durup asosyal olmak istemiyoruz.
Ayrıca bu oyuna girmek için her gün 2 saatimi harcıyacağıma evet pre alırım daha iyi.
Ben kendi adıma konuşursam kendime ayırabileceğim zaman kısıtlı bu yüzden pre alıyorum.
Vakit nakittir bunu unutma.
Harcadığın parayı geri kazanabilirsin.
Ama harcadığın o zamanı asla ve asla geri getiremezsin...
nokta