Icerige atla
Extraloob

SRO [S]ilksiz [R]ahat [O]ynanmaz...

· 27 Yanıt · 5.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
Tarantella ⭐ 19y
#21
Yazmayı unuttuğum bi kaç şey ise şunlar:
Biz bot alıyoruz çünkü dediğin gibi saatlerce bilgisayar başında durup asosyal olmak istemiyoruz.
Ayrıca bu oyuna girmek için her gün 2 saatimi harcıyacağıma evet pre alırım daha iyi.
Ben kendi adıma konuşursam kendime ayırabileceğim zaman kısıtlı bu yüzden pre alıyorum.
Vakit nakittir bunu unutma.
Harcadığın parayı geri kazanabilirsin.
Ama harcadığın o zamanı asla ve asla geri getiremezsin...



nokta
T
ToRuN ⭐ 18y
#22
"]
Bu bAşlık resmen [A]cıya [Ş]ikayetsiz [K]atlanma gibi olmuş yaww.. 😁

öyle zaten 😆 🤤



Önce Okumayı Öğrende Sonra LoL Falan Dersin. Bak Orda Ne Yazıyor İyi Oku. ROFL!



Adam ne demiş ki 😄 .. ...işin şakasına dedim...

Aynen sniper'e katılıyorum derdin ne ? 👴
B
bannedddd ⭐ 19y
#23
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!

saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi

bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz

hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi

Ben de artık sro'ı bıraktım ve dediklerine katılıyorum.
Bot olsa bile çoğumuz bota bırakıp istediklerimizi yapamıyoruz. Başında olmadan olmuyor çünkü. Her ne kadar bota bırakıp istediğimizi yapabiliyoruz deseniz de bu çok nadir.. Tamam para harcarsın ona bir şey diyen yok ben de harcıyordum hem de deli gibi. Ama şu an elimde ne var? Hiçbir şey. 90 olunca ne oluyor? 1 hafta takıl pvp falan sonra sat. Sonra yeniden başla.. Ama silkroad hayatımızdan inanılmaz zaman çalıyor bu kesin bir şey ve ben bu sene en şanslı olduğum zamanda üniversite sınavını kazanamayacağım. Nedeni de şüphesiz silkroad'dır. Artık silkroad bnm için bitmiştir, bence siz de bırakın. Hem yaz geldi. 😊
T
ToRuN ⭐ 18y
#24
Hormonia ya katılıyorum...Ben daha OKS yi yeni bitirdim bu sezon.Ama her saat silkroad başında olduğum halde 68.33 net bekliyorum ve askeriye subaylık sınavını da kazandım.Ama inanın silkroad başında olmasaydım heralde 80-85 net yapabilirdim.Dershanye gidiyordum fakat hep kırıp net cafelere gidip silkroada giriyordum.Sizede Bırakmanızı Tavsiye ederim..
T
t3trat ⭐ 18y
#25
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!

saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi

bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz

hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi

ne diyon olm senin aklın başındamı taşlarlar seni 😄 😁 😆
T
ToRuN ⭐ 18y
#26
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!

saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi

bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz

hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi

İşte benim de anlamadığım şeyleri yapıyorsunuz ve sinirime dokunuyor.Anlamadınız işler hakkında bir sürü gereksiz yorum yapıyorsunuz.Bizim zevk aldığımız şey bu ve bunun da bir bedeli var.Bunu bedava olarak bu kadar oynarsın.Sen nasıl bilgisayar oynamak için internete ve bu foruma erişmek için para ödüyorsan ve bundan zevk alıyorsan,bizde bundan hoşlanıyoruz.
Umarım anlatabilmişimdir.


Bu son cümleleri yazan arkadaşa katılıyorum.Zevkler ve renkler tartışılamaz...
S
Sniker OP ⭐ 19y
#27
Arkadaşlar dediğiniz kadar hızlı kasamıyorum yüzde 70 hızlı koşma açık 2 attığım eaglelerde kasıyorum 7 mob 0.03 veriyor ama saatte en fazla yüzde 2 civarı kasabiliyorum presiz.Bu da dc yi elektirik kesintisini sayarsak 2 günde bi lwl ediyor.
Ayrıca ben size şu yazısı okumanızı tavsiye ediyorum.Başarısızlığınızın nedeni SRO DEĞİL İRADESİZLİĞİNİZDİR.Eğer bota kurup da iki de birde başına geliyorsanız o sizin bu işi bırakmamanız yüzündendir.Siz işnizi görün o kassın her şeyini kendi yapıyor zaten bidaha niye elliyorsunuz.Ben OKS senesinde öyle yapmıtım ve çok zor çok zor denilen sınavda 94 net yaptım.Sonraki senelerde ise Fen lisesinde olmama rağmen (okuyanlar bilir sınawların nasıl girdiini orda) 91 ortalamayla bitirdim.Yani suçu hiç sro ya atmayın.Başarmak sizin elinizde.YAnlışları öğrenmek ve zamanı doğru kullanmak.En önemli 2 şey bu.Sizden istenen 20-25 tane konu her insanın yapabileceği kapasitede bişey.ve bunun için bize 8 ay süre veriyorlar yaklaşık olarak.Çok da zor bişey değil dediğim gibi önemli olan zamanı iyi kullanmak.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: