Girmek canıma tak etti ve 500 silk aldım pre almak için botla girmeye uğraşıyorum kaç saattir giremiyorum gene.Neyse asıl sorcağım soru bu değil. pre plus+pet+bot bir ayda kaç lwl olurum 72 lwl str glavieyim farmım tam.
SRO [S]ilksiz [R]ahat [O]ynanmaz...
· 27 Replies · 5.6K views 0 reading
27 Replies
80 lvl charı 8 gunde yarım zamanlı bota koyarak 85 yaptım
12 gun kadar surede 80 olur senın char herkade kalıyo 10 gun bu surede de 87-90 arası bir lvl ulasa bilirsin bence
12 gun kadar surede 80 olur senın char herkade kalıyo 10 gun bu surede de 87-90 arası bir lvl ulasa bilirsin bence
Ciddi misin? 😱 😱 😱 😱
Pre Plus ile 80 sonrası 1.5 günde level atlanabiliyormuş sen de arkadaşın dediği gibi pre bitene kadar 87-90 arası olabilisin.
hayır ya böyle bişey imkansız.ben bir ay pre plus ile anca 80 olurum diyodum.Full farm olmama rağmen.Hiç aklıma yatmıyor gerçi.Ben evden pek ayrılmam yani günlük 2 saat kayıp falan olur kasmada.eğer öyle olursa çok iyi olur.Ama ne bilim bir ayda pre plus da olsa o kadar kasılmaz gibime geliyor.
hayır ya böyle bişey imkansız.ben bir ay pre plus ile anca 80 olurum diyodum.Full farm olmama rağmen.Hiç aklıma yatmıyor gerçi.Ben evden pek ayrılmam yani günlük 2 saat kayıp falan olur kasmada.eğer öyle olursa çok iyi olur.Ama ne bilim bir ayda pre plus da olsa o kadar kasılmaz gibime geliyor.
Yani 1 ayda 8 lv atlamayı planlıyordun aklında 😱
Eger 1 günde 2 saat kaybın olursa full bot + pre plus ile garanti 85+++
hayır ya böyle bişey imkansız.ben bir ay pre plus ile anca 80 olurum diyodum.Full farm olmama rağmen.Hiç aklıma yatmıyor gerçi.Ben evden pek ayrılmam yani günlük 2 saat kayıp falan olur kasmada.eğer öyle olursa çok iyi olur.Ama ne bilim bir ayda pre plus da olsa o kadar kasılmaz gibime geliyor.
Sen bir kasmaya başla o zaman görürsün.Pre Plus ile günde 5 saat %100.72-80 arasını farmı bitmiş bir char ile 10-15 günde rahat kasarsın.Gerisi de elindeki silaha itemlerine vs. bağlı. ☕
VAlla oyunu para oyununa döndürmüşler demekki hiç pre pluys almamıştım şlimdi oyuna bi girebnilirsem açıcam direkt.pet falan var zaten.inşallah dediğiniz gibi kolay kolay hallederim bu işi ayrıca beni aydınlattığınız için çok teşekkürler...
D
DuMbLoDoRe
⭐ 18y
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!
saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi
bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz
hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi
saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi
bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz
hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!
saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi
bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz
hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi
İşte benim de anlamadığım şeyleri yapıyorsunuz ve sinirime dokunuyor.Anlamadınız işler hakkında bir sürü gereksiz yorum yapıyorsunuz.Bizim zevk aldığımız şey bu ve bunun da bir bedeli var.Bunu bedava olarak bu kadar oynarsın.Sen nasıl bilgisayar oynamak için internete ve bu foruma erişmek için para ödüyorsan ve bundan zevk alıyorsan,bizde bundan hoşlanıyoruz.
Umarım anlatabilmişimdir.
Yazmayı unuttuğum bi kaç şey ise şunlar:
Biz bot alıyoruz çünkü dediğin gibi saatlerce bilgisayar başında durup asosyal olmak istemiyoruz.
Ayrıca bu oyuna girmek için her gün 2 saatimi harcıyacağıma evet pre alırım daha iyi.
Ben kendi adıma konuşursam kendime ayırabileceğim zaman kısıtlı bu yüzden pre alıyorum.
Vakit nakittir bunu unutma.
Harcadığın parayı geri kazanabilirsin.
Ama harcadığın o zamanı asla ve asla geri getiremezsin...
Biz bot alıyoruz çünkü dediğin gibi saatlerce bilgisayar başında durup asosyal olmak istemiyoruz.
Ayrıca bu oyuna girmek için her gün 2 saatimi harcıyacağıma evet pre alırım daha iyi.
Ben kendi adıma konuşursam kendime ayırabileceğim zaman kısıtlı bu yüzden pre alıyorum.
Vakit nakittir bunu unutma.
Harcadığın parayı geri kazanabilirsin.
Ama harcadığın o zamanı asla ve asla geri getiremezsin...
evt pre+plusla bn roque bş charı 72+ rahat yaparım yeni serverde 😄 2. aydada 9a vururum sen farmlı bi glavier charı pre plus full online olurse öle unique beklemesse stall kurmassan rahat 85+ a vurursun hemde çok rahat 😉
Bu bAşlık resmen [A]cıya [Ş]ikayetsiz [K]atlanma gibi olmuş yaww.. 😁
[
[Zombie Hustle]
⭐ 18y
hahaha
Bu bAşlık resmen [A]cıya [Ş]ikayetsiz [K]atlanma gibi olmuş yaww.. 😁
öyle zaten 😆 🤤
ben paranızı nereye harcayacağınıza karışamam ama arkadaşlar şöyle bir düşünün ne için para harcıyorsunuz!!!!!!!!!
saatlerce bilgisayarın başında zaman geçirmek içinmi
sizi sosyal hayyattan yozlaştıran bir oyunamı
söz ettiğin gibi pre falan alarak oyuna kolay girebilmek içinmi
yada tavşan gibi petler alarak para toplatmak içinmi
bot alıp kastırmak içinmi
bana çok mantıksız geliyor şahsen harcadığınız paralar ve elektrik parası tabi hiç bir charın fiyatından az olamaz
hele su bot alanlara madem oynamıcanız ne zevk alıyonuz pc yi açıp bırakıp kastırmaktan anlıyamıyorum ya sizi
Mantıksız gelen ne anlamadım ? Para gidiyor demissin aslında bir bakıma sro yatırım 90 yap sat charını yine o harcadıgın paranın daha fazlasını alırsın.Birde bilmediğin bir oyun hakkında yorum yapma zevkler ve renkler tartışılamaz.
Bu konuya gelince bana göre 85 olursun 2 haftada 7/24 bırakırsan.Bide kaç gap la gidiyorsun öğrenebilirmiyim ?
[
[Zombie Hustle]
⭐ 18y
Bu bAşlık resmen [A]cıya [Ş]ikayetsiz [K]atlanma gibi olmuş yaww.. 😁
öyle zaten 😆 🤤
Önce Okumayı Öğrende Sonra LoL Falan Dersin. Bak Orda Ne Yazıyor İyi Oku. ROFL!
L
LegendTurks
⭐ 18y
Beyler dediklerinizi ağzım açık okudum....
Benim charım 76 Lv. (Full İnt) Gap 3 Gidiyorum (Gapı Kapatabilirim) Vuruşlarım iyi Tek atabildiğim yaratıklarda kasılıyorum... Sizce Ben Kaç Lv Olurum ???
Benim charım 76 Lv. (Full İnt) Gap 3 Gidiyorum (Gapı Kapatabilirim) Vuruşlarım iyi Tek atabildiğim yaratıklarda kasılıyorum... Sizce Ben Kaç Lv Olurum ???
Şunu untmayın ki bu tur oyunlar sonuçta bir ticaret hane yani senini keyifli zaman geçirmen için insanlar sana bazı hizmetler sunuyor ve dogal olarakda bundan belirli bir miktar para talep ediyorlar... Hem ftp(free to play) hem ptp (pay) oyunlar için belirli bir miktar para çıkar cebinden bazı oyunlarda aylık odeme yaparsın bazı oyunlarda pre alıp belkide daha ucuza oyun oynarsın ama sonuçda onemli olan senın aldıgın zevkdir. Bot olayına gelınce asosyal yaşantıdan kurtulmak için bot şart ve bence butun online oyunlarda olması gereken birşey he diyeceksin herkeze max lvl olur ama onemlisi bu oyunların en zevkli tarafı guzel item bulmak ve yapmak bu devreye girriyor ve de sececegın buıld neyse çok yazdım 😄
"]Bu bAşlık resmen [A]cıya [Ş]ikayetsiz [K]atlanma gibi olmuş yaww.. 😁
öyle zaten 😆 🤤
Önce Okumayı Öğrende Sonra LoL Falan Dersin. Bak Orda Ne Yazıyor İyi Oku. ROFL!
Ah bide derdin ne onu anlasam 🤘
Log in to write a reply.
Log In