Cift char ama hunlarda zaten 2. charın kestigi 10 mob 15 mob 😄
SP Farmın Sonuna Adım Adım...
· 68 Yanıt · 5.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
onq farm en iyisi ya dlwl zahmetli ama ben günde 100k sp kasıorm rahat
Ong vazgecilmez ya aynen bende ongda 100k weya daha fazla kasıyordum Hun'da 2. slot yok
Ps : Ong 4ever:D
Ps : Ong 4ever:D
hiper bana msn adresini falan verirmisin (: seninle anlaşabilirsek parası ile sp farm yaptırabilirim.
özelden yazısırız tamam bu konunun amacı saptırılmasın (:
hiper bana msn adresini falan verirmisin (: seninle anlaşabilirsek parası ile sp farm yaptırabilirim.
viewtopic.php?f=754&t=213424
Eger SP Kastırmak İstiyosan Yardımcı Olayım Sana 👍
msn adresi ver seninlede bir görüşelim.
kişisel bilgilerde yazıyor ama burayada yazıyım
mailto:[email protected]
mailto:[email protected]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap