Icerige atla
Extraloob

SP Farmın Sonuna Adım Adım...

· 68 Yanıt · 5.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#21
Yorumlarınız İçin Sağolun...

P.s: Sp Farm İçin En İdeal Char Bard'tır 😉
J
Judas ⭐ 19y
#22
summer3:
bende wizard var 26.gündeyim full hunlarda kastım 1.100.00 sp kasabildim 😊
PS:idare edermi soru:

Hedef 2.500.00 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#23
summer3:
bende wizard var 26.gündeyim full hunlarda kastım 1.100.00 sp kasabildim 😊
PS:idare edermi soru:

Hedef 2.500.00 :)



Hun Yerini Ongları Tercih Etseydin Daha Hızlı Kasılırıdın ☕
J
Judas ⭐ 19y
#24
summer3:
bende wizard var 26.gündeyim full hunlarda kastım 1.100.00 sp kasabildim 😊
PS:idare edermi soru:

Hedef 2.500.00 :)



Hun Yerini Ongları Tercih Etseydin Daha Hızlı Kasılırıdın ☕

ks ks ks XD en azından başım ağrımıyor hunda 😊
D
DogukaaN ⭐ 18y
#25
Kesinlikle bard en iyi zaten 1 alan var bi tane de tek kişiye atılıp seken var yani de anlamadığım 2 bard var neden dans etmiyorsunuz?%46(böyle bi şeydi) damage falan verir fazladan...
N
#26
Yorumlarınız İçin Sağolun...

P.s: Sp Farm İçin En İdeal Char Bard'tır ;)

🤝
Ps: Tebrikler 🍺
C
Cobalt ⭐ 18y
#27
Güzel sp 👍
Ps:Adamın nicke bayıldım Fatmazel makara: makara:
B
Buura ⭐ 19y
#28
Farm işini en iyi şu charlar yapar ;

1.90+ bard

2.90+Lion shotları max olan full int char.

İkiside ks yemezler ve en seri olanlardır
H
hiper ⭐ 18y
#29
80 wizard al ks olmayan yere git hem lvl dusuk sp calmaz hemde daha cok yaratıga tek atar-.- nese zevk & renk meselesi

Ps:Keşke bende 2.5m kassam arkadasa kasıyorum da sabırsızlanıyor 😄
B
Buura ⭐ 19y
#30
80 wizard al ks olmayan yere git hem lvl dusuk sp calmaz hemde daha cok yaratıga tek atar-.- nese zevk & renk meselesi

Ps:Keşke bende 2.5m kassam arkadasa kasıyorum da sabırsızlanıyor :D


Nerde bu ks olmayan yer 😊 Var.Var ama diğer slotta 10 tane çıkıyorsa bunda 3-4 tane çıkıyor.Ayrıca renk zevk meselesiylede uzaktan yakından ilgisi yok dediğim charlar her türlü en iyi kasan ks yemeyen charlardır bunu bu işle uğraşmışlar bilir kişiden kişiye değişmez bellidir.
P
PwneD ⭐ 18y
#31
Tebrikler.
PS: Partyde FaTmaZeL diye biri var çok güldüm 😆
D
DogukaaN ⭐ 18y
#32
80 wizard al ks olmayan yere git hem lvl dusuk sp calmaz hemde daha cok yaratıga tek atar-.- nese zevk & renk meselesi

Ps:Keşke bende 2.5m kassam arkadasa kasıyorum da sabırsızlanıyor :D


Nerde bu ks olmayan yer 😊 Var.Var ama diğer slotta 10 tane çıkıyorsa bunda 3-4 tane çıkıyor.Ayrıca renk zevk meselesiylede uzaktan yakından ilgisi yok dediğim charlar her türlü en iyi kasan ks yemeyen charlardır bunu bu işle uğraşmışlar bilir kişiden kişiye değişmez bellidir.

Aynen katılıyorum ama en çok katıldığım şu "zevk renk meselesi" ne alaka acaba?
T
Tipsyy ⭐ 16y
#33
Ong farm için biraz geç kalmışsın 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#34
Kesinlikle bard en iyi zaten 1 alan var bi tane de tek kişiye atılıp seken var yani de anlamadığım 2 bard var neden dans etmiyorsunuz?%46(böyle bi şeydi) damage falan verir fazladan...


DuaL farmın bi anlamı kalmaz o zaman 😘 charlar birbirini görürse PT lv ortalaması artar gelen sp düşer cool2:
V
Viski OP ⭐ 18y
#35
Farm işini en iyi şu charlar yapar ;

1.90+ bard

2.90+Lion shotları max olan full int char.

İkiside ks yemezler ve en seri olanlardır


🤘 🤘
I
#36
Hadi canım alan skilimi varmış daral: bende bardım we ataklarımda FF 😉 kendı deneyımlerım war...

Kafan güzelmi arkadaşım senin sen oyunu bırak bence 🙄 🍿
D
DogukaaN ⭐ 18y
#37
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı
R
#38
tebrikler 🍿 🍺
C
Chrysler ⭐ 16y
#39
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı

Çok konusuyosun be hacı 😁
V
Viski OP ⭐ 18y
#40
tebrikler 🍿 🍺


Teşekürler hac'm 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: