A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı
Çok konusuyosun be hacı 😁
Orası doru bu arada dance 110 da %46 cool2:
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı
Çok konusuyosun be hacı 😁
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı
Çok konusuyosun be hacı 😁
Orası doru bu arada dance 110 da %46 cool2:
Hadi canım alan skilimi varmış daral: bende bardım we ataklarımda FF 😉 kendı deneyımlerım war...
Kafan güzelmi arkadaşım senin sen oyunu bırak bence 🙄 🍿
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D
3m Degil 4m 🍿
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D
3m Degil 4m 🍿
adam ileriyi düşünüyor 4m sp 😊
PS:büyük sabır ister bu işler bende kasıyorum 1. ay 1 gün sonra biticek 1.250.000 sp olacak
Helal olsun valla büyük sabır ister
tebrikler....
tank yapacaksan o sp yeterde artar bile 😄
ben 1m700k sp kastım ong farmda şuan 109 lvl fazlayısla 110 yapıyor
1h & 2h & clerick max zaten alex de görevler ex den fazla sp veriyor boşa uğraşma lvl almaya bak
ha dersen ki ben 3 silah kullanacağım dual axe'de açacağım ozaman devam et :DDD
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-
Ext ailemizin Anlayışlı üyesi : 😘
Dlvl'e 1m spden sora alışıormsun zaten yemek yemek gibi günlük yapman şeyler arasında gbib bişey geliyor summer6:
Hadi hayırlısı artık (: bende 3 gun daha preyle kascam sonra okul acılana kadar presiz devam 😊 9 günü gitmişti prenin onu telafi etmek amaclı:(
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-
Ext ailemizin Anlayışlı üyesi : 😘
Dlvl'e 1m spden sora alışıormsun zaten yemek yemek gibi günlük yapman şeyler arasında gbib bişey geliyor summer6:
(: 😘
Aynen katılıyorum ama ben bişey keşfettim (: . Pre saatınden sonra yapılan Dlvl'ler biraz yavaslatma etkisi gösteriyor .. ben pre baslmadan 18'e dusuyorum pre bıtınce 31 oluyorum sabah gece 9:30ta dlvl'e baslayana kadar 33 anca oluyorum hunlarda (: günde 90-95k sp kasıyorum bi dene istersen hem daha az ugras olur ? (: Sadece ezik almaya cok dıkkat ediyorum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap