Icerige atla
Extraloob

SP Farmın Sonuna Adım Adım...

· 68 Yanıt · 5.7K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#41
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı

Çok konusuyosun be hacı 😁


Orası doru bu arada dance 110 da %46 cool2:
D
DogukaaN ⭐ 18y
#42
A a pardon whisk düşünemedim onu bak ;D ama 110 lvda %kaç oluyor danslar oyuna girmeyeli çok oldu da 😞 en son %40lardaydı

Çok konusuyosun be hacı 😁


Orası doru bu arada dance 110 da %46 cool2:

ah ahh üni var diye bağrıma taş basıcam oynamayacağım 2 sene ama olsun bi bard char açıcam ohhhh silkroada devam sonra 😜
@blackhunters
biraz gevezeyim evet ama olsun idare et dostum ya ;D summer1:
H
hiper ⭐ 18y
#43
Hadi canım alan skilimi varmış daral: bende bardım we ataklarımda FF 😉 kendı deneyımlerım war...

Kafan güzelmi arkadaşım senin sen oyunu bırak bence 🙄 🍿


Pff tutturmussun be bard hacı gorduk 10k sp kasıyon saatte belki bardla ben preyle 16k spyi bulurum staffla bence sen bırak

Ps:Zevk Renk meselesini anlamayanlara = Biri wizard sever digeri bard,insanın sevdigi seyleri savunmasıda normaldir.Ki deneyimim war bardlada kastım.Bilip bilmeden sırf 3-5 sp fazlalıgı war diye cok bılıyomus gıbı yorum yapanlardan nefret ederim summer7: summer7:
L
LazyGamer ⭐ 16y
#44
😄 millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor 😄
V
Viski OP ⭐ 18y
#45
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D



3m Degil 4m 🍿
J
Judas ⭐ 19y
#46
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D



3m Degil 4m 🍿

adam ileriyi düşünüyor 4m sp 😊
PS:büyük sabır ister bu işler bende kasıyorum 1. ay 1 gün sonra biticek 1.250.000 sp olacak
V
Viski OP ⭐ 18y
#47
:D millete 2m yetio adam yetmio 3m yapmaya çalışıyor :D



3m Degil 4m 🍿

adam ileriyi düşünüyor 4m sp 😊
PS:büyük sabır ister bu işler bende kasıyorum 1. ay 1 gün sonra biticek 1.250.000 sp olacak


gzL kasıorsun devam :)) 4m yapmadan brıkama sabır istior ama sabrettiqine degicek emin ol 😊
S
sanita ⭐ 19y
#48
tebrikler....
tank yapacaksan o sp yeterde artar bile 😄
ben 1m700k sp kastım ong farmda şuan 109 lvl fazlayısla 110 yapıyor
1h & 2h & clerick max zaten alex de görevler ex den fazla sp veriyor boşa uğraşma lvl almaya bak
ha dersen ki ben 3 silah kullanacağım dual axe'de açacağım ozaman devam et :DDD
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#49
Helal olsun valla büyük sabır ister
V
Viski OP ⭐ 18y
#50
tebrikler....
tank yapacaksan o sp yeterde artar bile 😄
ben 1m700k sp kastım ong farmda şuan 109 lvl fazlayısla 110 yapıyor
1h & 2h & clerick max zaten alex de görevler ex den fazla sp veriyor boşa uğraşma lvl almaya bak
ha dersen ki ben 3 silah kullanacağım dual axe'de açacağım ozaman devam et :DDD


buna farklı bi yorum katıyım ☕
120 mi mi geliyor ne 👴
_
_PokerFace ⭐ 16y
#51
şu devirde hala sp farm yapanlar war mı hala job cavede daha rahat sp kasılıyor gözünüzü seviyim bırakın artık
ps: bende 2 ay yaptım dlvl adamı deli eder
H
hiper ⭐ 18y
#52
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-
V
Viski OP ⭐ 18y
#53
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-


Ext ailemizin Anlayışlı üyesi : 😘

Dlvl'e 1m spden sora alışıormsun zaten yemek yemek gibi günlük yapman şeyler arasında gbib bişey geliyor summer6:
H
hiper ⭐ 18y
#54
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-


Ext ailemizin Anlayışlı üyesi : 😘

Dlvl'e 1m spden sora alışıormsun zaten yemek yemek gibi günlük yapman şeyler arasında gbib bişey geliyor summer6:


(: 😘

Aynen katılıyorum ama ben bişey keşfettim (: . Pre saatınden sonra yapılan Dlvl'ler biraz yavaslatma etkisi gösteriyor .. ben pre baslmadan 18'e dusuyorum pre bıtınce 31 oluyorum sabah gece 9:30ta dlvl'e baslayana kadar 33 anca oluyorum hunlarda (: günde 90-95k sp kasıyorum bi dene istersen hem daha az ugras olur ? (: Sadece ezik almaya cok dıkkat ediyorum
V
Viski OP ⭐ 18y
#55
bnde eziqlerle uraşamadıqımdan sorun yok 29 oluyor char dlwl yapıorm 19 yapıorm gnde 3 kere dlwl yapıorm np ya 1 ay daha sıkacaz dişimizi artık 1 ay bile sürmez 🙄
H
hiper ⭐ 18y
#56
Hadi hayırlısı artık (: bende 3 gun daha preyle kascam sonra okul acılana kadar presiz devam 😊 9 günü gitmişti prenin onu telafi etmek amaclı:(
V
Viski OP ⭐ 18y
#57
Hadi hayırlısı artık (: bende 3 gun daha preyle kascam sonra okul acılana kadar presiz devam 😊 9 günü gitmişti prenin onu telafi etmek amaclı:(


hadi bakalım son geliyor yavaş yavaş heycan dorukta 🤤 🍿
J
Judas ⭐ 19y
#58
Beyler farmı yapanları asagılıyo gıbı konusuyosunuzda bence saygı duymalısınız cok sabırlı bır ıs helekı arkadasımız 4m kasıyorsa daha sabırlı bir iş 😉 hadı farm yapmadın dıyelım 105e kadar nasıl kascan ? -.-


Ext ailemizin Anlayışlı üyesi : 😘

Dlvl'e 1m spden sora alışıormsun zaten yemek yemek gibi günlük yapman şeyler arasında gbib bişey geliyor summer6:


(: 😘

Aynen katılıyorum ama ben bişey keşfettim (: . Pre saatınden sonra yapılan Dlvl'ler biraz yavaslatma etkisi gösteriyor .. ben pre baslmadan 18'e dusuyorum pre bıtınce 31 oluyorum sabah gece 9:30ta dlvl'e baslayana kadar 33 anca oluyorum hunlarda (: günde 90-95k sp kasıyorum bi dene istersen hem daha az ugras olur ? (: Sadece ezik almaya cok dıkkat ediyorum

kardeşim günde nasıl 90k sp kasıyon onu anlamıyorum 😄 anlayamıyorum XD ben sabah 10-13:00-14:00 a kadar lvl düşürüyom (iş yerinde olduğu için o kadar uzun sürüyor 😳 ) 22-23 e düşürüyorum.Sonra eve gidiyorum 1 tane kasan char bide kasılan 6 tane de 1 lvl char sokuyorum akşam 8-8.30 a kadar kasılıyorlar eve gidince kasılan char 26 falan oluyor 27de olabiliyo bazen.sonra yükselen o 1 lvl leri çıkarıyom tekrar 1 lvl sokuyorum. 21 de ticket başlıyor 3saatsp ticket ardından 5saat pp sabaha kadar char 31 oluyor ama 50k max kasıyorum.Sen nasıl oluyorda 90k summer6:
PS: hunlarda senin bana gösterdiğin spotta kasıyorum
H
hiper ⭐ 18y
#59
Valla bilmemki farma 600 silkle basladım joymax bu belki ayrımcılık yapıyodur ? 😄 resim var gösterimde (:

- Resim Silinmiş.

Ps:Dlvl'de durduruyorum (: normalde 2.5 gün falan o 44 saat dedıgıne bakmayın dlvl 4 saat 2 dlvl war o zamanın ıcınde 52 saatte o sp kasıldı (:
J
Judas ⭐ 19y
#60
bende 800 silke başladımda.
sen çift charla kasıyon galiba üçgen taktiği.Ben tek charla kasıyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: