Icerige atla
Extraloob

sp farm nasıl

· 9 Yanıt · 4.0K görüntüleme
K
kalamaris OP ⭐ 19y
#1
beyler yeniyim sp farm nedir nasıl yapılır.birde para nasıl kasılır şimdiden teşekkürler
9 Yanıt
R
Rochas ⭐ 16y
#2
Sp farm genellikle onglarda yapılır.
1 Lvlden itibaren 20 22 lvl'e kadar bir char kasılır sonra charda isteye göre int str verilir veya verilmez.
Yüksek lvl bir charla o char kasılır.Genellikle tercih wizard'tır .
Char lvl atladıkca sp geliş oranı azalcağından char lvl düşürülür ve öyle öyle char kasılır istenilen bir sp miktarı yapılana kadar.
T
TanerUNER ⭐ 19y
#3
Sp farm genellikle onglarda yapılır.
1 Lvlden itibaren 20 22 lvl'e kadar bir char kasılır sonra charda isteye göre int str verilir veya verilmez.
Yüksek lvl bir charla o char kasılır.Genellikle tercih wizard'tır .
Char lvl atladıkca sp geliş oranı azalcağından char lvl düşürülür ve öyle öyle char kasılır istenilen bir sp miktarı yapılana kadar.

Farm anlayışı tamamen değişmiş =D

----

Sp Farm (Skill Point Kasmak)

Kendi level'in ile herhangi bir skill grubunun level'i ile eşitlik oranıdır.

Skill grubunun level'i kendi level'inden düşük ise (Örnek Kendi Level'in 69 En Yüksek Skill Grubu Level'i 60) Kendi level'inden skill grubunun level'ini çıkartıyorsun ve ortaya çıkan sayı senin Gap'ın oluyor. 69-60 = 9 Gap ( Bu en verimli sp alabileceğin gap sayısıdır ) Skill grub level'in kendi level'ine yaklaştıkça aldığın sp oranı düşer ama Exp oranı artar. Tam tersini yaparsan Exp oranı düşer Sp Oranı artar. Buna görede farm yapılır.
K
kalamaris OP ⭐ 19y
#4
evet ılk olarak yuksek lwl bır car lazım bı wizz i 70 yapalım sonra yapacagız bu ısı yuksek lwl de nasıl yapılıyor bu sp farm o sekılde yapanları da okudum
K
kalamaris OP ⭐ 19y
#5
ewet hangısı dogru sımdı:D gap olayı mantıklı geldı buna gore benım skıll lwl lerını durdurmam lazım ona gore fire da artış yapalım en iyisi birşey değil benım heuksal benım lwl ıle aynı 😄 9 fark olana kadar duralım sımdı fire ve light ta 9 fark a kadar artış yapayım bu nasıl olur
K
kalamaris OP ⭐ 19y
#6
birde hangi lwl de olursak olalım bu gap olayı aynı kalır değil mi?
T
TanerUNER ⭐ 19y
#7
birde hangi lwl de olursak olalım bu gap olayı aynı kalır değil mi?

69 Level'sin hiç bir skill grubu 60 dan yukarı olmucak 9 gap için
K
kalamaris OP ⭐ 19y
#8
ok anladım şimdi sp ticket olayını ve heuksal ligt + fire için int mi str mi önemli onu da acıklarsan cok sevınırım senı de yorduk ama 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: