Olmuşmu wax????
^^[_Sohbet_Odası_]^^
· 512 Yanıt · 24K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 8 / 26
Yanıtlar
slm millet herkese günaydın
Gelcem 5 dakka sonra 😄
6 oldu 😜
Geldimmm 😄 Varmı kimse
20 dakika olmuş aboooow 😄
Yokmu Kimse Ya Denize Gitcem Birazdan Azcık Sohbet Edek 😄 ( Zaten Arkim Uzaklaştrıılmış :S )
Aaa Sen Uzaklaştrılmıştın 😄
Tekbir Msj içinde yazabilirdin istediklerini
Nese ben denize Gitcem biras sonra ee daha daha nasılsın 😊
😊 Denize Gitcem 😄
gitcem işte ne biliyim 😄
Ne oluyor burda 😄
[F New]Solo Gitarist
Biraz önce !!!AEK!!! nickim siteden uzaklaştırıldı
bi araştır istersen sebebini :S
Ben Geldim Ama Gece Kuşları Açıldı Daha Dorusu Oraya gidiyim diom 😊
İyi akşamlar
[F New]Solo Gitarist
slm millet
Uriyi tek buldum ravinede mp potum bitmiş ühhühühü ağlamak istiyore 😄
Special thx to FlexiHöynk Bu konunun Kaybolmasını istemiyorum 😊 Gece Kuşları İyi oluo muhabbeyt falan bu da gündüzleyin muhabbet mekanıı ee kimse yokmu bakam muhabbet edek ecik 😊
Ewet kaybolmasın konuşalım arkadaşlar.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap