Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Yanıt · 24K görüntüleme · Sayfa 9 / 26
Yanıtlar
S
SnowFlake ⭐ 18y
#161
selam geldim ama muhabbet olduğundan emin değilim 😊
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#162
Muhabbetin kralı gece kuşları buda veziri 😊 hoş geldin gel 😊
S
Statuss ⭐ 18y
#163
daha daha nasılsınız arkadaşlar.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#164
iyiyiz emrede sen nerlerdesin yaaa 😊
S
SnowFlake ⭐ 18y
#165
iyiyiz efem 😁
konuşun bakalım...
S
Statuss ⭐ 18y
#166
fazla vaktim olmuyor çalışıyorum.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#167
HHımm Hiçmsne girmionmu ? 😄
S
Statuss ⭐ 18y
#168
pazar günü müsayit oluyorum.
S
Statuss ⭐ 18y
#169
ben senin adını unuttum kusura bakma ama sorabilirmiyim.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#170
Adım Furkan emre ^^
S
Statuss ⭐ 18y
#171
kusura bakma ya unuttum :S
S
SnowFlake ⭐ 18y
#172
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#173
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄

Olmaz olmas sen korkma 😊 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 😳 😳
S
SnowFlake ⭐ 18y
#174
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄

Olmaz olmas sen korkma 😊 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 😳 😳

❓ söylediğinden emin değilsin pek ama 😁
M
Morwena ⭐ 19y
#175
bu ev kaç odalı , bir türlü sayamadım..;)
I
ironEyE ⭐ 18y
#176
herkese slm bnde bi uruyim dedim topice 🤤
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#177
bu ev kaç odalı , bir türlü sayamadım..;)

Nlduki şimdi abi 😊
Hehe yokmu kimse bakiyim muhabbet edek aZ 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#178
herkese slm bnde bi uruyim dedim topice 🤤

bn burdayım
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#179
hoşgeldin
bende burdayımmm (:
Naber Melih?
I
ironEyE ⭐ 18y
#180
iilik senden nbr

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: