selam geldim ama muhabbet olduğundan emin değilim 😊
^^[_Sohbet_Odası_]^^
· 512 Yanıt · 24K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 9 / 26
Yanıtlar
Muhabbetin kralı gece kuşları buda veziri 😊 hoş geldin gel 😊
daha daha nasılsınız arkadaşlar.
iyiyiz emrede sen nerlerdesin yaaa 😊
iyiyiz efem 😁
konuşun bakalım...
konuşun bakalım...
fazla vaktim olmuyor çalışıyorum.
HHımm Hiçmsne girmionmu ? 😄
pazar günü müsayit oluyorum.
ben senin adını unuttum kusura bakma ama sorabilirmiyim.
Adım Furkan emre ^^
kusura bakma ya unuttum :S
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄
Olmaz olmas sen korkma 😊 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 😳 😳
3. dünya savaşı olur mu acaba 🙄
Olmaz olmas sen korkma 😊 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 😳 😳
❓ söylediğinden emin değilsin pek ama 😁
bu ev kaç odalı , bir türlü sayamadım..;)
herkese slm bnde bi uruyim dedim topice 🤤
bu ev kaç odalı , bir türlü sayamadım..;)
Nlduki şimdi abi 😊
Hehe yokmu kimse bakiyim muhabbet edek aZ 😊
herkese slm bnde bi uruyim dedim topice 🤤
bn burdayım
hoşgeldin
bende burdayımmm (:
Naber Melih?
bende burdayımmm (:
Naber Melih?
iilik senden nbr
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap