okey
ben warım
Ciqlet war
BaTTeRST war biri dsaha lazım 😊
^^[_Sohbet_Odası_]^^
· 512 Yanıt · 24K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 26
Yanıtlar
Okeye 4 lü arıyorum yokmu 4. kişi yaaaaaaaa
En İyisi Gece Kuşları Fun Club 🤘 🤘
4. kişi ben olurum nerde oynuyosunuz 😎
4. kişi ben olurum nerde oynuyosunuz 8)
Burda Oynuyoruz 😊
Geldim gitti 👍
[F New]Solo Gitarist
Geldim gitti 👍
Avatar Ne öle Ya Başim döndü 🎭
Saat 6 Gece Kuşları Kapandı Sohbet Etmek İsteyen varsa ebn buradayım 😊
Herkese günaydınlar
ginaydın emre nasılsın
sıkıldım ya e
Yaaaaaa Uri çıkmıyo bayılcam yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Çıkar çıkar
[F New]Solo Gitarist
yaa off kız nerden buldu benım msn ı yaaa offf
Beyler char satan varmı uygun fiyat
Niye Uçmuş bu konu buralara varmı kimse? 😄
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
aa böyle bir konu var demi.
Eee ayıpsınız gelin bişeyler ikram ediyim size 😊
Buranın da saatini belirleyelim. Mesela 13:00-00:00 gibi
[F New]Solo Gitarist
yok ya burası 24 saat açıkk olcak ama tabi ben 00.00 06.00 gibi saatler arasında gecekuşlarındaolcam o ayrı konu ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap