Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Yanıt · 24K görüntüleme · Sayfa 18 / 26
Yanıtlar
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#341
Tekrar hoşgeldin :)

😈 😗

Bakma Bana Öle 2 K Ya Yaklaştım 😈 😈 😈 😈
S
SnowFlake ⭐ 18y
#342
Tekrar hoşgeldin :)

😈 😗

Bakma Bana Öle 2 K Ya Yaklaştım 😈 😈 😈 😈

bir kere emre seni geçer istese tamam mı hıh 😁 😁 😁 😈 😈 😈 😜 😜 😜
C
Crown ⭐ 19y
#343
gece kuşlarına 12 den sonra mı geçiyonuz 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#344
gece kuşlarına 12 den sonra mı geçiyonuz :D

Öyle Oluyor 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#345
gece kuşlarına 12 den sonra mı geçiyonuz :D

Öyle Oluyor :D


😁 bende 13:00 gibi gece kuşlarına yorum yazmıştım tepki gelincede tekrar aynı hataya düşmemek için orda özür dilemedim burdan yazayım bari 😁
R
Rhea ⭐ 19y
#346
gece kuşlarına 12 den sonra mı geçiyonuz :D

Öyle Oluyor :D


😁 bende 13:00 gibi gece kuşlarına yorum yazmıştım tepki gelincede tekrar aynı hataya düşmemek için orda özür dilemedim burdan yazayım bari 😁

😄 2 günlük katılamamamdan dolayı özür diliyorum ama daha hiçbişey olmadı gelen geçen mesaj yazıyor 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#347
bu arada bişey soracam turkiyenin saat dilimi GMT+2 mi oluyordu şu anda benim saat 13.55 gözüküyor
C
Crown ⭐ 19y
#348
Öyleydi herhalde .
R
Rhea ⭐ 19y
#349
tamam düzelttim greenwiche göre yapılıyormuş UTC var burada 😄
A
Audrey ⭐ 19y
#350
eee napıonuz ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#351
hiiç ben konuları geizom site hızlıyken kaçırma Bu fırsatı 😈
A
Audrey ⭐ 19y
#352
hiiç ben konuları geiom site hızlıyken kaçırma 😈

bn 3kere dc yedim gaiada gene ivydeyken =(
girmeyi deniom gene
S
SnowFlake ⭐ 18y
#353
abim üniversiteye kaydını yaptırdı geldi şimdi pcyi ona bırakıyorum ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#354
abim üniversiteye kaydını yaptırdı geldi şimdi pcyi ona bırakıyorum ^^

Ok Bayyy Ne zaman Girersin ? 😢 🙄
S
Statuss ⭐ 18y
#355
Merhaba millet ben geldim
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#356
Merhaba millet ben geldim

Hoşgeldin naber ?
S
Statuss ⭐ 18y
#357
İyi furkan senden naber.yeni İmzan güzelmiş.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#358
İyi furkan senden naber.yeni İmzan güzelmiş.

sağol biraz daha iyisini yapmayı planlıyorum 😊
A
Audrey ⭐ 19y
#359
abim üniversiteye kaydını yaptırdı geldi şimdi pcyi ona bırakıyorum ^^

haha bnm abimde gitti şimdi ^^
S
Statuss ⭐ 18y
#360
bir imzada bana furkan 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: