Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Yanıt · 24K görüntüleme · Sayfa 19 / 26
Yanıtlar
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#361
İyi furkan senden naber.yeni İmzan güzelmiş.

Daha iyisini yapıcam İnşallah 😊
S
Statuss ⭐ 18y
#362
Hülya nerede yani kankam 😄 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#363
Hülya nerede yani kankam 😄 :D

Abisine Bırakmış PC yi ^^
S
Statuss ⭐ 18y
#364
Üff ya üzüldüm şimdi güzel bir sohbet ortamı olurdu o da olsa kahkaha yani 😄 😄
S
Streetwise ⭐ 19y
#365
Hülya nerede yani kankam 😄 :D

Ne çok kankan var...
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#366
Hülya nerede yani kankam 😄 :D

Ne çok kankan var...

Sormaa 😄 öledir 😜 😆
S
Statuss ⭐ 18y
#367
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum
S
SnowFlake ⭐ 18y
#368
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum

sana da şaka yapılmıyo xD
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#369
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum

sana da şaka yapılmıyo xD

Pff 😆 😁 😁 😁 😁 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#370
aaa oturmaya mı geldik hadi hobaaa 😆 😆 😆 😁 😁 😁
A
Audrey ⭐ 19y
#371
aaa oturmaya mı geldik hadi hobaaa 😆 😆 😆 😁 😁 😁

dogru dedin hadi

tey tey teyyyy 😗

ZeynepEmre_halay_ekibi.JPG
Dosyalar (1)
A
Audrey ⭐ 19y
#372
hiiç ben konuları geiom site hızlıyken kaçırma 😈

bn 3kere dc yedim gaiada gene ivydeyken =(
girmeyi deniom gene

gene dc yedim


4etti 😲 😲 😲 😐
S
SnowFlake ⭐ 18y
#373
resim süper masaüstü mü yapsam 😁 😗
dc yemek orucu bozar mı zekeriya hocamıza bağlanalım lütfen 😁 😁 😁
S
#374
resim süper masaüstü mü yapsam 😁 😗
dc yemek orucu bozar mı zekeriya hocamıza bağlanalım lütfen 😁 😁 😁


Zekeriya Amcamın Varisi Olarak ; Hayır Evladım Dc Yemek Orucu Bozma. Hatta Ban Yemek Farzdır. Saygılar 👴
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#375
DC yemek değilde arkasından gelen küfür bozarmı?
Bozmazmış manevi yönü azalırmış ama fiilen oluyormus.
S
#376
DC yemek değilde arkasından gelen küfür bozarmı?
Bozmazmış manevi yönü azalırmış ama fiilen oluyormus.


Arkasından Gelen Küfür Farzdır Evladım. 👴
A
Audrey ⭐ 19y
#377
DC yemek değilde arkasından gelen küfür bozarmı?
Bozmazmış manevi yönü azalırmış ama fiilen oluyormus.

msn'den nie çıktın la 😁
S
Statuss ⭐ 18y
#378
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum

sana da şaka yapılmıyo xD

Ama kanka olabiliriz hülya 😆 😆 😄 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#379
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum

sana da şaka yapılmıyo xD

Ama kanka olabiliriz hülya 😆 😆 😄 :D

teşekkürler kalsın ben böyle hayatımdan memnunum 😁
S
Statuss ⭐ 18y
#380
Hülya bende hayatımdan memnunun.Benim kankam çok sati 😄 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: