İyi furkan senden naber.yeni İmzan güzelmiş.
Daha iyisini yapıcam İnşallah 😊
İyi furkan senden naber.yeni İmzan güzelmiş.
Hülya nerede yani kankam 😄 :D
Hülya nerede yani kankam 😄 :D
Hülya nerede yani kankam 😄 :D
Ne çok kankan var...
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum
sana da şaka yapılmıyo xD
aaa oturmaya mı geldik hadi hobaaa 😆 😆 😆 😁 😁 😁

hiiç ben konuları geiom site hızlıyken kaçırma 😈
bn 3kere dc yedim gaiada gene ivydeyken =(
girmeyi deniom gene
resim süper masaüstü mü yapsam 😁 😗
dc yemek orucu bozar mı zekeriya hocamıza bağlanalım lütfen 😁 😁 😁
DC yemek değilde arkasından gelen küfür bozarmı?
Bozmazmış manevi yönü azalırmış ama fiilen oluyormus.
DC yemek değilde arkasından gelen küfür bozarmı?
Bozmazmış manevi yönü azalırmış ama fiilen oluyormus.
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum
sana da şaka yapılmıyo xD
hülya bana kendisi kanka dedi ben de kanka diyorum
sana da şaka yapılmıyo xD
Ama kanka olabiliriz hülya 😆 😆 😄 :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap