Arkadaşlar post 1000 oldu artık buralı oldum.Ben saten buralıydım http://www.extraloob.com post 1000 olunca anlamış 😄 😄 😁 😁 🍺
Hiçbişey Anlamadım 😊
Arkadaşlar post 1000 oldu artık buralı oldum.Ben saten buralıydım http://www.extraloob.com post 1000 olunca anlamış 😄 😄 😁 😁 🍺
Gaia ' da char açtım kasması çok gıcık yav . Deli gib pot yiyor . basasım da gelmiyor pota malum kimsede para yok :D
Post sayım bin olunca avatarın üstünde buralıyım yazıyorya onu anlatmak istedim
Geldim hülya
Gaia ' da char açtım kasması çok gıcık yav . Deli gib pot yiyor . basasım da gelmiyor pota malum kimsede para yok :D
Geldim hülya
geldim kanka sen yoksun xD
Geldim hülya
geldim kanka sen yoksun xD
merhaba kanka
Pff yorucu bir dershane günün ardından yine burdayımm Nasılsınız arkadaşlar ^^
Ben Bir Eşşeğim 😎
Hedef başçavuşun eşşeği olmak 😁
e burası msn aile ortamına dönmüş artık 3. kişilerin gelebilmesi zor gibime geliyor..
Tekrar hoşgeldin :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap