Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Yanıt · 24K görüntüleme · Sayfa 17 / 26
Yanıtlar
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#321
Arkadaşlar post 1000 oldu artık buralı oldum.Ben saten buralıydım http://www.extraloob.com post 1000 olunca anlamış 😄 😄 😁 😁 🍺

Hiçbişey Anlamadım 😊
M
Midbroke ⭐ 18y
#322
Gaia ' da char açtım kasması çok gıcık yav . Deli gib pot yiyor . basasım da gelmiyor pota malum kimsede para yok 😄
S
Statuss ⭐ 18y
#323
Post sayım 1000 olunca avatarın üstünde buralıyım yazıyorya onu anlatmak istedim
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#324
Gaia ' da char açtım kasması çok gıcık yav . Deli gib pot yiyor . basasım da gelmiyor pota malum kimsede para yok :D

Hehehe Yeni Serverlar Öyledir 😊
Post sayım bin olunca avatarın üstünde buralıyım yazıyorya onu anlatmak istedim

Şimdi Anladım hayırlı olsun 😊
M
Midbroke ⭐ 18y
#325
bende de aileden yazar herhalde . bugün rap fun clubtan çıkmak için mesaj atmıştım sabit başlığa da hala çıkartmadı pöff .
C
Crown ⭐ 19y
#326
Şuan kafedeyim eve gidince gece kuşlarına uğrucam ayrılmayın bir yere 😄

Bu arada yarın Ankaraya dönüyorum evime yaşasın kötülük 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#327
Geldim hülya

geldim kanka sen yoksun xD
B
Bloodia ⭐ 18y
#328
Gaia ' da char açtım kasması çok gıcık yav . Deli gib pot yiyor . basasım da gelmiyor pota malum kimsede para yok :D



Ama hızlı yol alıp güzel yerlere gelebilirsin kısa bir zamanda 😜
S
Statuss ⭐ 18y
#329
Geldim hülya

geldim kanka sen yoksun xD

merhaba kanka
S
SnowFlake ⭐ 18y
#330
Geldim hülya

geldim kanka sen yoksun xD

merhaba kanka

miriba 😊
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#331
Pff yorucu bir dershane günün ardından yine burdayımm Nasılsınız arkadaşlar ^^
M
Midbroke ⭐ 18y
#332
Pff yorucu bir dershane günün ardından yine burdayımm Nasılsınız arkadaşlar ^^


Dershane mi böğğ 😆
*Bu alıntı yaparken isim değiştirme güzelmiş yav . 😄
I
inviter ⭐ 18y
#333
Ben Bir Eşşeğim 😎

Hedef başçavuşun eşşeği olmak 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#334
Ben Bir Eşşeğim 😎

Hedef başçavuşun eşşeği olmak 😁

Biliyoruz Zaten Söylemene Gerenk Yokcu Canımcım 😘 😘 😘 😘 😈 😈 😈 👍 👍 👍 🍺 🍺 🍺 ☕ ☕ ☕
S
Statuss ⭐ 18y
#335
Furkan yarın sabah msn adresini aç uzun uzun konuşalım senle bi.
Herkese hayırlı iftarlar ve iyi akşamlar
A
AcSK ⭐ 18y
#336
e burası msn aile ortamına dönmüş artık 3. kişilerin gelebilmesi zor gibime geliyor..
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#337
e burası msn aile ortamına dönmüş artık 3. kişilerin gelebilmesi zor gibime geliyor..

Geldin Bile.. .Hoş Geldin 😆
A
AcSK ⭐ 18y
#338
hoş bulduk 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#339
Tekrar hoşgeldin 😊
S
SnowFlake ⭐ 18y
#340
Tekrar hoşgeldin :)

😈 😗

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: