- Resim Silinmiş. resimde göründüğü gibi bir kere vuruyo öyle kalıyo bot herşeyi denedim ama çözümü bulamadım bilen yada böyle bir sorunu olan buraya yazsın lütfen 👍
skiLL sorunu
· 10 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
aklıma gelen ilk şey cool time dolmadan tekrar o skilli kullanmaya çalışıyor. yüksek ihtimalle bundan kaynaklı bir sorun var. az önce (ihtiyacım olmasada) kendi charımda denedim. 88lv glavier. ama böyle bir hata oluşmadı. karakterinin adı EvilSoul mu yoksa clientless modda mı kasmaya çalışıyorsun. belki clientless moddan kaynaklanan bir sorun olabilir.
sabah bendede yoktu ama şimdi oldu tam bir çözüm verebilecekmisin tek çar kasıyorum çarımın adı EvilSouLL
çok sinir bozucu bir durum ne yaptıysam olmuyo 😞
makinaya bir restart at bakalım ne olacak...
topiği okuduktak sonra aynı hatayı oluşturabilmek için çok denedim ama olmadı. kesin çözüm olmasada önerim olabilir: ss move skillini lion shout dan sonraya almayı dene. lag varsa lagı gidermeyi dene(modemi resetle, bilgisayarı kapa/aç vs.).
bende şu anda 4 client(3 clientsiz, 1 clientli) açık. 2 sinin skill listesinde bu skill var ve sorunsuzca kullanıyorlar.
eğer indirmediysen şu beta2 yi indir onunla dene.
http://www.bot-cave.net/download/SBot_1.03beta2.zip
bende şu anda 4 client(3 clientsiz, 1 clientli) açık. 2 sinin skill listesinde bu skill var ve sorunsuzca kullanıyorlar.
eğer indirmediysen şu beta2 yi indir onunla dene.
http://www.bot-cave.net/download/SBot_1.03beta2.zip
topiği okuduktak sonra aynı hatayı oluşturabilmek için çok denedim ama olmadı. kesin çözüm olmasada önerim olabilir: ss move skillini lion shout dan sonraya almayı dene. lag varsa lagı gidermeyi dene(modemi resetle, bilgisayarı kapa/aç vs.).
bende şu anda 4 client(3 clientsiz, 1 clientli) açık. 2 sinin skill listesinde bu skill var ve sorunsuzca kullanıyorlar.
eğer indirmediysen şu beta2 yi indir onunla dene.
http://www.bot-cave.net/download/SBot_1.03beta2.zip
tmm saol bilgilerin için .. ben bu sorunu bir şekilde çözücem omu inatçı olmamakta ben mi görecaz 🎅
sorunu çözdüm ilk önce atack skillerini ekledim biraz kastırdım ondan sonra teker teker defans skilleri koydum sorun çözüldü 👍
😊 çözmene sevindim. bende ilk başlarda kullanamayınca verdiğim paraya acıdım. ama çok basitmiş 😄
:) çözmene sevindim. bende ilk başlarda kullanamayınca verdiğim paraya acıdım. ama çok basitmiş :D
teşekkürler inat ettim çözmeden bırakmam diye sonunda çözdüm inadın elinden hiç bir şey kurtulamaz 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap