aklımda kalan şeyler hepsi bandır bandır ye beni doyamasın tadıma şarkısı heryerde çalyodu xD bir de HBB gercekten ii TV falan vardı. bizim bi eski zamandn kalma TV miz vardı yanları mobilya idi :mgreen: daha sonra sokakta bi abi vardı aksaraya atari salonuna götürürdü bizi Cadillac and Dinasour oynardık 😆 Kmsede PC yokken amcam PC getirmişti evine çok şaşırmıştık ne olduğunu bilmiodum. Windows 95 kuruluydu onlarca disk vardı ben disketleri bozuyordum xD
Cadillacs and Dinasours bilindik adıyla Mustapha öyle değil mi ? Eheuheuh . Hatırlattın gene . Metal Sluq falan oynardık biz bi kere aksam 9 a kadar oynamıstık kuzenimle sonra eve geldik annemler falan anneannemlere gitmişler yemek yemeye biz tam geri dönüyorduk babam yakaladı bizi püehehe . Ama bir türlü bitirememiştik metal slugu çünkü jeton yetmiyordu ^^ King of fighterslar falan off ^^
Cadillac = Mustafa evet bide Knight of Round vardı ilerlemeli oyunları oynardık sürekli