ben nickten anlaşıldığı üzere 84 lüydüm ve bunların şöyle böyle hepsini yaşadım iyi nostalji oldu teşekkürler 😊, ayrıca power rangers izleyenlere uyuz olurdum sokakta maç yapardık 2-3 tanesi power rangers başlıyor diye giderlerdi :(
eheueheuhe 😜
ben nickten anlaşıldığı üzere 84 lüydüm ve bunların şöyle böyle hepsini yaşadım iyi nostalji oldu teşekkürler 😊, ayrıca power rangers izleyenlere uyuz olurdum sokakta maç yapardık 2-3 tanesi power rangers başlıyor diye giderlerdi :(
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !ahhhh ahhh ne günlerdi ya arsada azmı top koştururdum azmı gazoz kapağı oynardım 😞 😢
çok içlendim şimdi çok teşekkürler o günleri hatırlattığın için 😢 😢 😢
ben o sigara kaıtı+kibritlerden çok ilginç şeyler yapıyodum (füze falan) 😁
ben o sigara kaıtı+kibritlerden çok ilginç şeyler yapıyodum (füze falan) 😁
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^
O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^
O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^
" Dedemin ... İn Aşağı " Diye bi Oyun Vardı :P
aklımda kalan şeyler hepsi bandır bandır ye beni doyamasın tadıma şarkısı heryerde çalyodu xD bir de HBB gercekten ii TV falan vardı. bizim bi eski zamandn kalma TV miz vardı yanları mobilya idi :mgreen: daha sonra sokakta bi abi vardı aksaraya atari salonuna götürürdü bizi Cadillac and Dinasour oynardık 😆 Kmsede PC yokken amcam PC getirmişti evine çok şaşırmıştık ne olduğunu bilmiodum. Windows 95 kuruluydu onlarca disk vardı ben disketleri bozuyordum xD
çok güzel bir paylaşım olmuş.ben 17 yaşındayım ama süper baba ve bizimkinler bizim zamanımızdada vardı..hep izlerdim.. 😁 belki hatırlayan olur bide power rangers lar vardı şimdi yeni versiyonları çıktı..hasatasıydım onların..hepsinin oyuncaklarını almıştım..mavi rangers beyaz rangers....vb 😁 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap