Icerige atla
Extraloob

Sizde mi bunları yaşadınız +18

· 64 Yanıt · 5.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#41
ben nickten anlaşıldığı üzere 84 lüydüm ve bunların şöyle böyle hepsini yaşadım iyi nostalji oldu teşekkürler 😊, ayrıca power rangers izleyenlere uyuz olurdum sokakta maç yapardık 2-3 tanesi power rangers başlıyor diye giderlerdi :(


eheueheuhe 😜
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
M
muratsnkl ⭐ 19y
#42
Resmen cocukluguma Döndüm bi.Çok teşekkürler Harika bir konu 😘 .Neredeyse hepsini hatırladım.Harbiden Yaşlanıyoruz. 😢
D
dR.NooB ⭐ 19y
#43
Yine baştan sona okudum 😁 Bunu okumuştum yine ve leblebi tozu aklıma gelince 2 saat güldüm 😈 😁
T
Tarantella ⭐ 19y
#44
bu yazıyı okuyunca, her ne kadar 17 yaşında olsam da kendime göre yaşlandıgımı anladım..

pazar günleri bizimkiler vardı televizyonda, yazdıgı gibi..o bana bir nevi unuttururdu bir sonraki günü..
halil pazarlamaaaa halil pazarlaamaaaaa..sonracıma kapıcı cafer..onun "babacım babacım" diyen papaganı..
sonracıma kaygısızlar vardı..favori dizimdi o zamanlar..
hatırlıyorum da ilkokula gittigimde sabah kalkıp captain tsubasa'yı, akşam geldigimde power rangers i hemen ardından da goosebumps ı izlerdim..show tv de arka arkayaydı hepsi yanılmıyorsam..(jenerik müzigi akıllardan çıkmaz show tv nin)
tasolar,cipsler,tüp şeklindeki şokella,kolanın kapagını yemek,pazar günü yıkanmak,uhu topu yapmak vesaire..
hepsi dün gibi aklımda..

teşekkürler efendi..
S
#45
1-2 Yılla Kaçırmışım 80'nin Sonunu Ama Hepsini Biliyorum 😜
Teşekkürler Harika Olmuş Yaşlanıyorum Galiba 😢
J
Journalist ⭐ 19y
#46
ahhhh ahhh ne günlerdi ya arsada azmı top koştururdum azmı gazoz kapağı oynardım 😞 😢

çok içlendim şimdi çok teşekkürler o günleri hatırlattığın için 😢 😢 😢
S
#47
ahhhh ahhh ne günlerdi ya arsada azmı top koştururdum azmı gazoz kapağı oynardım 😞 😢

çok içlendim şimdi çok teşekkürler o günleri hatırlattığın için 😢 😢 😢


Sigara Kaıtı... Pehh 😁
J
Journalist ⭐ 19y
#48
ben o sigara kaıtı+kibritlerden çok ilginç şeyler yapıyodum (füze falan) 😁
S
#49
ben o sigara kaıtı+kibritlerden çok ilginç şeyler yapıyodum (füze falan) 😁


Bizde Yapıyorduk. Babam Kovalıyordu Beni 😁
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#50
ben o sigara kaıtı+kibritlerden çok ilginç şeyler yapıyodum (füze falan) 😁



ohoh kibrit çöpleriylede az oynamadık yani 😘
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
S
#51
O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^


" Dedemin ... İn Aşağı " Diye bi Oyun Vardı 😜
M
Midbroke ⭐ 18y
#52
O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^


Biz kibritleri ters koyup jelatin kağıdının tersiyle sarardık sonra yakardık , füze olurdu işte 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#53
O kibrit çöpleri ile fotoğraflık yapardık ev yapardık sonra yakardık 😄 ^o^


" Dedemin ... İn Aşağı " Diye bi Oyun Vardı :P


ahahaha evet bilirim o oyunu 😆
L
Leet1 ⭐ 19y
#54
Gözlerim doldu Yahu..Yıllar öncesine götürdü bu yazı beni...Teşekkürler 😐
S
seskes ⭐ 19y
#55
😱 yuh bukadar olur hayatım gözümün önünden bir film şeridi gibi geçti yaşlanmışız bea 😐
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#56
valla 80lerin sonu 90ların başında doğdum ve polis akedemisindeki o her sesi çıkaran adam bayılırdım hatta 1. sınıfken arkadaşın biri o adam fenerli dedi diye fenerli olmuştum 😄 ama 2 sınıfta doğru yolu buldum 😄 GS
S
SnowFlake ⭐ 18y
#57
show tvnin müziğini hatırlarım sıdıka dizisini izlemediğim zaman kendimi suçlu gibi hissederdim hem sonra çılgın bediş 😊 sonraki yıllarda ruhsar...
polis akademisinin karakterleri halen hayal meyal aklımdadır disney çizgifilmlerini izlemediğim gün olmazdı pokemon izlemeden duramazdık izlediğimiz bölümü izleme vardı hep çizgi filmde de dizide de xD favori pokemonlarımız olurdu... o bitti digimon 😊
chucky izledikten sonra abimin gözlerini pörtletip üzerime yürüyüp beni ağlatması...
coco cola kutusunun yanı sıra içdiğimiz küçük meyve suyu kutularını patlatma hevesi...
sonra aterideki ördek oyunu ve dahası ilk ateri oynadığım günü hatırladım da şimdi çok komik geliyor bana o heyecan 😊
okula başlamadan önce annemle abimin okul çıkışına gider eve beraber gelirdik her gün dönüşte süprüz yumurta telaşı 😊 kağıdını tırnakla yırtmadan dümdüz yapmak o anki en mühteşem oyun...
sokak oyunları.... yonca emcimiğin 40 yaşına geldiğini duyduğumda anlamsızca yaşadığım inanılmaz üzüntü xD ninja kaplumbalar ve pizza sempatisi 😊 abimle hafta sonu erken kalkma yarışımız... ben daha önce kalktım önce benim çizgifilmimi izlicez hayır aslında ben önce kalktım öylesine yatmıştım benim çizgi filmmimi izlicez 🎅
jemel tetris oyunu vardı onu 50 levele kadar oynayabilirsek sağ taraftaki özgürlük heykelinin dans edeceği yalanına kendini inandırmak (yalan mı bilmiyorum ama yalan olduğunu hissediyorum xD) "süper maryo" 😁 prensesi kurtaramayacağına dair abimle iddiaya girmek ve bütün gün onun başına oturup bir de kaybetmenin verdiği hüzün, şimdinin tebessümü oluyor...
şeker kız candy izlemezsem olmaz 😁 mataşiba candymiz vardı xD hugo izlerken oyunu oynayan çocuğu eleştirip ben daha güzel oynarım bu ne biçim oynuyor oraya değil buraya gideceksin körmüsün be gibi saçma efelikler 😊 sindy ile barbieyi karşılaştırmak saçlarıyla oynamak annemden habersiz onlara elbise dikmek evin önüne halı serip bütün oyuncakları yola döküp evcilik oynamak 😊 kurşun kalemlere taktığımız tüylü garip şeyler vardı 😜
jelibonun önce kapağını yemek çubuk krakeri çaya batırıp en çok kimin çubuğu şişecek yarışı yapmak 😄 sigara kılığına sokmak onu xD

hepsi olmasa da çoğu tanıdık gelen tebessümü bir borç bildiğim anılar... güzel anılar...
teşekkürler EFendi...
teşekkürler çocukluğum...
çok mu yazmışım be ne zaman oldu bu kadar yazı xD
M
Macro ⭐ 19y
#58
aklımda kalan şeyler hepsi bandır bandır ye beni doyamasın tadıma şarkısı heryerde çalyodu xD bir de HBB gercekten ii TV falan vardı. bizim bi eski zamandn kalma TV miz vardı yanları mobilya idi :mgreen: daha sonra sokakta bi abi vardı aksaraya atari salonuna götürürdü bizi Cadillac and Dinasour oynardık 😆 Kmsede PC yokken amcam PC getirmişti evine çok şaşırmıştık ne olduğunu bilmiodum. Windows 95 kuruluydu onlarca disk vardı ben disketleri bozuyordum xD
M
Midbroke ⭐ 18y
#59
aklımda kalan şeyler hepsi bandır bandır ye beni doyamasın tadıma şarkısı heryerde çalyodu xD bir de HBB gercekten ii TV falan vardı. bizim bi eski zamandn kalma TV miz vardı yanları mobilya idi :mgreen: daha sonra sokakta bi abi vardı aksaraya atari salonuna götürürdü bizi Cadillac and Dinasour oynardık 😆 Kmsede PC yokken amcam PC getirmişti evine çok şaşırmıştık ne olduğunu bilmiodum. Windows 95 kuruluydu onlarca disk vardı ben disketleri bozuyordum xD


Cadillacs and Dinasours bilindik adıyla Mustapha öyle değil mi ? Eheuheuh . Hatırlattın gene . Metal Sluq falan oynardık biz bi kere aksam 9 a kadar oynamıstık kuzenimle sonra eve geldik annemler falan anneannemlere gitmişler yemek yemeye biz tam geri dönüyorduk babam yakaladı bizi püehehe . Ama bir türlü bitirememiştik metal slugu çünkü jeton yetmiyordu ^^ King of fighterslar falan off ^^
S
SaSuKe ⭐ 19y
#60
çok güzel bir paylaşım olmuş.ben 17 yaşındayım ama süper baba ve bizimkinler bizim zamanımızdada vardı..hep izlerdim.. 😁 belki hatırlayan olur bide power rangers lar vardı şimdi yeni versiyonları çıktı..hasatasıydım onların..hepsinin oyuncaklarını almıştım..mavi rangers beyaz rangers....vb 😁 😁

Bizimkinler değil bizimkiler 😁 😁 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: