Icerige atla
Extraloob

Sizde mi bunları yaşadınız +18

· 64 Yanıt · 5.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
leblebi tozu + su tabancısı + plastikten telli araba ayy neydi o araba sevdası yahu deli gibi oynardım ne kadar güzel bir dünyaydı be sokakta bi telin ucuna takılı plastikten araba ile gezmek sağa sola çevirmek muhteşem bir olaydı o zamanlar Confused Shocked

kara şimşek ise tek vazgeçilmezimdi peder yazları 3 aylık bizi tatile götürürdü ağlayacak hale gelirdim gitmeyelim diye kara şimşek var diye ve hayatımda hep bir şey eksik kaldı kiti gördüm de bir gün olsun kar ı göremedim Crying or Very sad Sad
B
BøBa ⭐ 19y
#22
Hayatımda beni tamami ile anlatan ilk topic bu helal olsn extrabeer hmm hmm popcorn Twisted Evil Mr. Green
D
Dampyre ⭐ 19y
#23
off ya
Tsubasa izlemek için sabahın köründe kalkardık..
Atari oyununu da almıştım onun için Mr. Green

sonra Tasolar vardı...
ben de hala duruyo onlar sakladım haha
fotosunu çekip koyayım mı ? Mr. Green
R
#24
koy Very Happy
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#25
bencede harika bi yazı perde perde
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#26
bencede harika bi yazı perde perde
D
dR.NooB ⭐ 19y
#27

off ya
Tsubasa izlemek için sabahın köründe kalkardık..
Atari oyununu da almıştım onun için Mr. Green

sonra Tasolar vardı...
ben de hala duruyo onlar sakladım haha
fotosunu çekip koyayım mı ? Mr. Green


haydi koy koy koy hmm Mr. Green
_
#29
Sad Derdimiz yoktu yan gelip yatıoduk ama şmdi Confused OSS ye hazırkanırken o gnlerin degerini daha cok anladım Sad
C
Crumby_ ⭐ 19y
#30
güsel paylaşım.
ii olmuş SAOL
B
BeachBoy ⭐ 19y
#31
birden eski günleri hatırladım
tabii hepsi tutmuyor Very Happy
E
EFendi OP ⭐ 19y
#32
eski başlık ama çok keyifli bi topic up ❗
E
endorphin ⭐ 19y
#33
kimin aklına gelmiş yaw bu kadarı gerçektende iyiymiş .) ama çelik çomaklarda vardı bizim zamanda... yaşlanıyoruz mu ne ???
A
Apollon ⭐ 18y
#34
Mükemmel bir paylaşım balık burçumusn?
S
SymbioN ⭐ 19y
#35
Bende de hala tasolar duruyo hem de 3 çeşit digimon da var 😄 eskiden yazları her akşam mahalle de oyun moyun oynardık şimdi hiç biri yok zaman ne çabuk geçiyor . . . (+Eskiden kalma sanal bebeğim bile var şimdi 1000000 çeşitlileri çıkmış bizimkiler antika oldu 😄 )
X
XianHun ⭐ 18y
#36
uhuyu kafa güzel olana kadar koklardım 😄
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#37
çok güzel bir paylaşım olmuş.ben 17 yaşındayım ama süper baba ve bizimkinler bizim zamanımızdada vardı..hep izlerdim.. 😁 belki hatırlayan olur bide power rangers lar vardı şimdi yeni versiyonları çıktı..hasatasıydım onların..hepsinin oyuncaklarını almıştım..mavi rangers beyaz rangers....vb 😁 😁



eheheh Power Rangers ı bilirim televizyonun dibine kadar girer öyle izlerdim.Çok hoşuma gidiyordu.birde akşamları Aynalı Tahir başlardı onuda izlerdim eheueheuh 😜
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
X
Xlazine ⭐ 18y
#38
heLaL sana efendi ne kadar coğu oyunu hatırlayamasakda cok güzel bi anımasama oldu heleki tutti frutti xDxD
C
ciko1984 ⭐ 19y
#39
ben nickten anlaşıldığı üzere 84 lüydüm ve bunların şöyle böyle hepsini yaşadım iyi nostalji oldu teşekkürler 😊, ayrıca power rangers izleyenlere uyuz olurdum sokakta maç yapardık 2-3 tanesi power rangers başlıyor diye giderlerdi 😞
M
Midbroke ⭐ 18y
#40
16 yaşındayım ama bazılarını bende yaşadım ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: