leblebi tozu + su tabancısı + plastikten telli araba ayy neydi o araba sevdası yahu deli gibi oynardım ne kadar güzel bir dünyaydı be sokakta bi telin ucuna takılı plastikten araba ile gezmek sağa sola çevirmek muhteşem bir olaydı o zamanlar Confused Shocked
kara şimşek ise tek vazgeçilmezimdi peder yazları 3 aylık bizi tatile götürürdü ağlayacak hale gelirdim gitmeyelim diye kara şimşek var diye ve hayatımda hep bir şey eksik kaldı kiti gördüm de bir gün olsun kar ı göremedim Crying or Very sad Sad
Sizde mi bunları yaşadınız +18
· 64 Yanıt · 5.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Hayatımda beni tamami ile anlatan ilk topic bu helal olsn extrabeer hmm hmm popcorn Twisted Evil Mr. Green
off ya
Tsubasa izlemek için sabahın köründe kalkardık..
Atari oyununu da almıştım onun için Mr. Green
sonra Tasolar vardı...
ben de hala duruyo onlar sakladım haha
fotosunu çekip koyayım mı ? Mr. Green
Tsubasa izlemek için sabahın köründe kalkardık..
Atari oyununu da almıştım onun için Mr. Green
sonra Tasolar vardı...
ben de hala duruyo onlar sakladım haha
fotosunu çekip koyayım mı ? Mr. Green
R
R3oN k4d3n4
⭐ 19y
koy Very Happy
bencede harika bi yazı perde perde
bencede harika bi yazı perde perde
off ya
Tsubasa izlemek için sabahın köründe kalkardık..
Atari oyununu da almıştım onun için Mr. Green
sonra Tasolar vardı...
ben de hala duruyo onlar sakladım haha
fotosunu çekip koyayım mı ? Mr. Green
haydi koy koy koy hmm Mr. Green
buraya koydum bakabilirsiniz kahvekeyfi
viewtopic.php?f=16&t=22605
viewtopic.php?f=16&t=22605
_
_EvilAngel_
⭐ 19y
Sad Derdimiz yoktu yan gelip yatıoduk ama şmdi Confused OSS ye hazırkanırken o gnlerin degerini daha cok anladım Sad
güsel paylaşım.
ii olmuş SAOL
ii olmuş SAOL
birden eski günleri hatırladım
tabii hepsi tutmuyor Very Happy
tabii hepsi tutmuyor Very Happy
eski başlık ama çok keyifli bi topic up ❗
kimin aklına gelmiş yaw bu kadarı gerçektende iyiymiş .) ama çelik çomaklarda vardı bizim zamanda... yaşlanıyoruz mu ne ???
Mükemmel bir paylaşım balık burçumusn?
Bende de hala tasolar duruyo hem de 3 çeşit digimon da var 😄 eskiden yazları her akşam mahalle de oyun moyun oynardık şimdi hiç biri yok zaman ne çabuk geçiyor . . . (+Eskiden kalma sanal bebeğim bile var şimdi 1000000 çeşitlileri çıkmış bizimkiler antika oldu 😄 )
uhuyu kafa güzel olana kadar koklardım 😄
çok güzel bir paylaşım olmuş.ben 17 yaşındayım ama süper baba ve bizimkinler bizim zamanımızdada vardı..hep izlerdim.. 😁 belki hatırlayan olur bide power rangers lar vardı şimdi yeni versiyonları çıktı..hasatasıydım onların..hepsinin oyuncaklarını almıştım..mavi rangers beyaz rangers....vb 😁 😁
eheheh Power Rangers ı bilirim televizyonun dibine kadar girer öyle izlerdim.Çok hoşuma gidiyordu.birde akşamları Aynalı Tahir başlardı onuda izlerdim eheueheuh 😜
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !heLaL sana efendi ne kadar coğu oyunu hatırlayamasakda cok güzel bi anımasama oldu heleki tutti frutti xDxD
ben nickten anlaşıldığı üzere 84 lüydüm ve bunların şöyle böyle hepsini yaşadım iyi nostalji oldu teşekkürler 😊, ayrıca power rangers izleyenlere uyuz olurdum sokakta maç yapardık 2-3 tanesi power rangers başlıyor diye giderlerdi 😞
16 yaşındayım ama bazılarını bende yaşadım ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap