Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.
hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁
sen de goldbot yap derim, iki haftada kesin site admin olursun 😄
saka bir yana, goldbotu yaptiktan birkac hafta sonra bir seneden fazla süredir girmedigim account ile siteye döndüm. dro diyordu abi sen post kas sitede, 80-90 olsun kesin d.mod yaparlar seni diye... oldu da hakkaten... mod olmamin hikayesi ayriydi, sitede post kasarken bir de baktim ki rengim seninki gibi olmus 😄 daha bir hafta mod olmadan g.mod oldum iste, burada anlatmayacagim baska seyler de var bu konuyla ilgili. ama senin icin güzel seyler düsünülüyor, merak etme :D
A be abi benim falımada bakasın beya 😄