Icerige atla
Extraloob

sitede ne olmak isterdiniz ?

· 99 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
S
Streetwise ⭐ 19y
#61

Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.

hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁


sen de goldbot yap derim, iki haftada kesin site admin olursun 😄

saka bir yana, goldbotu yaptiktan birkac hafta sonra bir seneden fazla süredir girmedigim account ile siteye döndüm. dro diyordu abi sen post kas sitede, 80-90 olsun kesin d.mod yaparlar seni diye... oldu da hakkaten... mod olmamin hikayesi ayriydi, sitede post kasarken bir de baktim ki rengim seninki gibi olmus 😄 daha bir hafta mod olmadan g.mod oldum iste, burada anlatmayacagim baska seyler de var bu konuyla ilgili. ama senin icin güzel seyler düsünülüyor, merak etme :D


A be abi benim falımada bakasın beya 😄
B
belgther ⭐ 19y
#62

A be abi benim falımada bakasın beya :D


olmaz sen SnowFlake degilsin 😄
S
Streetwise ⭐ 19y
#63

A be abi benim falımada bakasın beya :D


olmaz sen SnowFlake degilsin :D

Abe yapma beya,ne farkımız vardır o cancağızdan beya 😄
B
belgther ⭐ 19y
#64

A be abi benim falımada bakasın beya :D


olmaz sen SnowFlake degilsin :D

Abe yapma beya,ne farkımız vardır o cancağızdan beya :D


merak etme senin de koyu mavi olacagin günler gelecek 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#65

olmaz sen SnowFlake degilsin :D

Abe yapma beya,ne farkımız vardır o cancağızdan beya :D


merak etme senin de koyu mavi olacagin günler gelecek :D

Peki benim fındık yeşili günlerim ne zaman başlayacak 😄
[F New]Solo Gitarist
P
Pariss ⭐ 19y
#66
i am what i am ^^ 😎
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#67
i am what i am ^^ 8)

😎
N
#68
global mod olmak isterdim çünki rengi çhokkk gzl
X
XER0 ⭐ 19y
#69


merak etme senin de koyu mavi olacagin günler gelecek :D


benim falımada bir bakıversen 🙏 😁 😆 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#70

sen de goldbot yap derim, iki haftada kesin site admin olursun 😄

saka bir yana, goldbotu yaptiktan birkac hafta sonra bir seneden fazla süredir girmedigim account ile siteye döndüm. dro diyordu abi sen post kas sitede, 80-90 olsun kesin d.mod yaparlar seni diye... oldu da hakkaten... mod olmamin hikayesi ayriydi, sitede post kasarken bir de baktim ki rengim seninki gibi olmus 😄 daha bir hafta mod olmadan g.mod oldum iste, burada anlatmayacagim baska seyler de var bu konuyla ilgili. ama senin icin güzel seyler düsünülüyor, merak etme :D

🎅 :aşırımutlusmile: (:
R
Rocky ⭐ 18y
#71
Playboy + Graphic Designer + Site Manager Hepsi olurdum.
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#72
Playboy + Graphic Designer + Site Manager Hepsi olurdum.

Sorunda beceride 😊
X
XER0 ⭐ 19y
#73
Amy Lee 😎
.NET
.NET ⭐ 19y
#74
Amy Lee 8)

Amy Lee
Menager=Bu da yakıştı sanki 🤔
[F New]Solo Gitarist
E
Espio ⭐ 19y
#75
Playboy ^^ O pembe rengi koklamak isterem (:
L
Leader ⭐ 19y
#76
Admin and Graphic Designer 😊
.NET
.NET ⭐ 19y
#77
Bakıyorum da çoğunluk Playboy olmak istiyor. Ben real hayatta olmuşum olacağım kadar 😄
[F New]Solo Gitarist
S
sayit ⭐ 19y
#78
sitenden olayımda (EXL) ne olursam olayım 😄 😲
L
leadri ⭐ 19y
#79
Ben böle kalmak isterdimde siz ayrımcılık yapıyonuz aileden olmak isterdim =)
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#80
Ben böle kalmak isterdimde siz ayrımcılık yapıyonuz aileden olmak isterdim =)

ne alaka 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: