Icerige atla
Extraloob

sitede ne olmak isterdiniz ?

· 99 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
S
shneZee ⭐ 18y
#41
mod 😄
C
carwen ⭐ 18y
#42
Moderatör olmak isterdim.
oeJ
X
XER0 ⭐ 19y
#43
Mod bir zahmet 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#44
Çalışırsanız neden olmasın. :P


adamın tuzu kuru tabi almış siteyi eline vermiş topici makaraya 😁 🍺 😘
B
Black Rain ⭐ 19y
#45
Şu Anda Olmak İstediğim Görevdeyim...
S
Streetwise ⭐ 19y
#46
pLaYb0y
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#47
Çalışırsanız neden olmasın. :P


adamın tuzu kuru tabi almış siteyi eline vermiş topici makaraya 😁 🍺 😘

😈
J
Journalist ⭐ 19y
#48
ARK0 playboy (amma yakıştı nickime ya 😄 )
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#49
ARK0 playboy (amma yakıştı nickime ya 😄 )

Aman aman yesinler .. ☕
I
#50
Rütbenin bir önemi yok benim için.
Askerde önemli tabi. 😜
W
#51
Moderatörlük kafii
.NET
.NET ⭐ 19y
#52
Şu anda hedefim Global Moderator olmak 😎
Wax Whine
[F New]Solo Gitarist
T
#53
Flawless
X
XER0 ⭐ 19y
#54
Global Mod olmak ne güzel olurdu :S


(daha mod bile olamadım 😆 )
S
SnowFlake ⭐ 18y
#55
ben böyle iyiyim...

niye mod olmak istemiyon mu :P
oldum bile 😜
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı 😊
C
carwen ⭐ 18y
#56
ben böyle iyiyim...

niye mod olmak istemiyon mu :P
oldum bile 😜
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı :)

Böyle daha güzel ama ona da alışırız. 😜
Pettigrew 🤔
.NET
.NET ⭐ 19y
#57
ben böyle iyiyim...

niye mod olmak istemiyon mu :P
oldum bile 😜
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı :)

Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.
[F New]Solo Gitarist
S
SnowFlake ⭐ 18y
#58

Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.

hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁
F
FreeDom ⭐ 18y
#59
Old School 😎
B
belgther ⭐ 19y
#60

Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.

hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁


sen de goldbot yap derim, iki haftada kesin site admin olursun 😄

saka bir yana, goldbotu yaptiktan birkac hafta sonra bir seneden fazla süredir girmedigim account ile siteye döndüm. dro diyordu abi sen post kas sitede, 80-90 olsun kesin d.mod yaparlar seni diye... oldu da hakkaten... mod olmamin hikayesi ayriydi, sitede post kasarken bir de baktim ki rengim seninki gibi olmus 😄 daha bir hafta mod olmadan g.mod oldum iste, burada anlatmayacagim baska seyler de var bu konuyla ilgili. ama senin icin güzel seyler düsünülüyor, merak etme 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: