mod 😄
sitede ne olmak isterdiniz ?
· 99 Yanıt · 7.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
Moderatör olmak isterdim.
oeJ
oeJ
Mod bir zahmet 😄
Çalışırsanız neden olmasın. :P
adamın tuzu kuru tabi almış siteyi eline vermiş topici makaraya 😁 🍺 😘
B
Black Rain
⭐ 19y
Şu Anda Olmak İstediğim Görevdeyim...
S
Streetwise
⭐ 19y
pLaYb0y
Çalışırsanız neden olmasın. :P
adamın tuzu kuru tabi almış siteyi eline vermiş topici makaraya 😁 🍺 😘
😈
J
Journalist
⭐ 19y
ARK0 playboy (amma yakıştı nickime ya 😄 )
ARK0 playboy (amma yakıştı nickime ya 😄 )
Aman aman yesinler .. ☕
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
Rütbenin bir önemi yok benim için.
Askerde önemli tabi. 😜
Askerde önemli tabi. 😜
W
Winlerspring
⭐ 18y
Moderatörlük kafii
Şu anda hedefim Global Moderator olmak 😎
Wax Whine
Wax Whine
[F New]Solo Gitarist
T
Tony Montana
⭐ 18y
Flawless
Global Mod olmak ne güzel olurdu :S
(daha mod bile olamadım 😆 )
(daha mod bile olamadım 😆 )
oldum bile 😜ben böyle iyiyim...
niye mod olmak istemiyon mu :P
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı 😊
oldum bile 😜ben böyle iyiyim...
niye mod olmak istemiyon mu :P
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı :)
Böyle daha güzel ama ona da alışırız. 😜
Pettigrew 🤔
oldum bile 😜ben böyle iyiyim...
niye mod olmak istemiyon mu :P
Büyüyünce Global Moderatör olucam ben xD 🎅
SnowFlake 😎
yakıştı mı :)
Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.
[F New]Solo Gitarist
Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.
hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁
Old School 😎
Hülya seni direk admin yapalım daha güzel duruyor 😄
SnowFlake
Veya Menager 😜
SnowFlake
Böyle daha çok yakıştı.
hümm çok güzel duruyo bakalım ne zaman olucam 😜
off çok buyük sorumluluk ve emek istiyor 😐 bende o kapasite var mı diye bakıyorum, yok 😁
sen de goldbot yap derim, iki haftada kesin site admin olursun 😄
saka bir yana, goldbotu yaptiktan birkac hafta sonra bir seneden fazla süredir girmedigim account ile siteye döndüm. dro diyordu abi sen post kas sitede, 80-90 olsun kesin d.mod yaparlar seni diye... oldu da hakkaten... mod olmamin hikayesi ayriydi, sitede post kasarken bir de baktim ki rengim seninki gibi olmus 😄 daha bir hafta mod olmadan g.mod oldum iste, burada anlatmayacagim baska seyler de var bu konuyla ilgili. ama senin icin güzel seyler düsünülüyor, merak etme 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap