ciddimisin lord ?
sitede ne olmak isterdiniz ?
· 99 Yanıt · 7.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
S
Streetwise
⭐ 19y
Sana laf atmadım beybe,takma kafana 😉
yoo gayet normal ve rahatım beybe,sen rahat ol 😊
NooB olmak isterdim 😁
dR.NooB ^^
rütbe:NooBluk zart - zurt
görev:sitedeki tüm nooblukları bulma ve anında müdahale etme. 🍺 😁
dR.NooB ^^
rütbe:NooBluk zart - zurt
görev:sitedeki tüm nooblukları bulma ve anında müdahale etme. 🍺 😁
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
Görevim ve yetkimden memnunum 😎
B
Black Rain
⭐ 19y
Hatırı Sayılır bir yerde olmak isterdim 😊
moderatör veya playboy olmak isterdim global moderatör ve yöneticilik çok sorumluluk ister 😉
Admin veya playboy ancak o zmn ne dersen okey deniyor
ben böyle iyiyim...
mod olsam BaTTeRST G.Mod Olsam Kesinlikle Tıtus Pullo olmak ısterdım 😄
Playboy Veya Graphic Designer 😎
Gofret olmak isterdim.
hönk :? 😐
W
Winlerspring
⭐ 18y
Sözlük yazarı olmayı çok isterdim ahh bi yeniden alım başlasa 😄
yönetici ve old shcool çok eski üyelikmlerim vardı ama bi ara sro bıraktım girmedim exl de şifrelerimi unuttum
ben böyle iyiyim...
niye mod olmak istemiyon mu 😜
global moderatör yeterli bana tabi daha sonra kendimi geliştirdikçe yükselmek kim istemezki
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Mod olmak isterdim. 😜
OneEyedJack
OneEyedJack
Vıp member , ps user
Şu anki rütbemden memnunum 😊
edit: old school dum bunu yazdığımda 🙄
edit: old school dum bunu yazdığımda 🙄
Moderatör
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap