Icerige atla
Extraloob

sitede ne olmak isterdiniz ?

· 99 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#21
ciddimisin lord ?
S
Streetwise ⭐ 19y
#22
Sana laf atmadım beybe,takma kafana 😉
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#23
yoo gayet normal ve rahatım beybe,sen rahat ol 😊
D
dR.NooB ⭐ 19y
#24
NooB olmak isterdim 😁

dR.NooB ^^

rütbe:NooBluk zart - zurt
görev:sitedeki tüm nooblukları bulma ve anında müdahale etme. 🍺 😁
4
#25
Görevim ve yetkimden memnunum 😎
B
Black Rain ⭐ 19y
#26
Hatırı Sayılır bir yerde olmak isterdim 😊
Q
Quincey ⭐ 18y
#27
moderatör veya playboy olmak isterdim global moderatör ve yöneticilik çok sorumluluk ister 😉
O
O.o ⭐ 18y
#28
Admin veya playboy ancak o zmn ne dersen okey deniyor
S
SnowFlake ⭐ 18y
#29
ben böyle iyiyim...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#30
mod olsam BaTTeRST G.Mod Olsam Kesinlikle Tıtus Pullo olmak ısterdım 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#31
Playboy Veya Graphic Designer 😎
I
ironEyE ⭐ 18y
#32
Gofret olmak isterdim.

hönk :? 😐
W
#33
Sözlük yazarı olmayı çok isterdim ahh bi yeniden alım başlasa 😄
T
TheOne ⭐ 19y
#34
yönetici ve old shcool çok eski üyelikmlerim vardı ama bi ara sro bıraktım girmedim exl de şifrelerimi unuttum
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#35
ben böyle iyiyim...

niye mod olmak istemiyon mu 😜
S
Statuss ⭐ 18y
#36
global moderatör yeterli bana tabi daha sonra kendimi geliştirdikçe yükselmek kim istemezki
O
#37
Mod olmak isterdim. 😜
OneEyedJack
Y
Yukie ⭐ 19y
#38
Vıp member , ps user
X
XER0 ⭐ 19y
#39
Şu anki rütbemden memnunum 😊

edit: old school dum bunu yazdığımda 🙄
4
4eweRSro ⭐ 18y
#40
Moderatör

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: